Методичні вказівки до ІДЗ
Змоделювати PR-кампанію, спрямовану на популяризацію брендингової стратегії Ukraine NOW серед внутрішньої громадськості
Виконуючи дане практичне завдання, слід пам’ятати, що існує чітка технологія організації та проведення PR-кампанії. Наприклад, П. Грін та Ф. Джефкінс пропонують наступну процедуру формування програми кампанії:
1. Аналіз ситуації (завдання PR формулюються відповідно до загального контексту організації кампанії, що допомагає визначити мету, проаналізувати поточну ситуацію);
2. Наміри і завдання (вони відображають специфіку PR-програми);
3. Цільові групи громадськості;
4. Ключові повідомлення для цільових груп громадськості, що враховують їх специфіку;
5. Стратегія та тактика PR-кампанії;
6. Графік проведення та фінансові витрати на організацію та проведення кампанії;
7. Контроль за процесом організації та проведення кампанії.
Загальна структура PR-кампанії
Отож, у технології формування PR-кампанії існують стандартні етапи, логічна послідовність яких повинна бути дотримана в ході виконання даного практичного завдання.
І. Визначення проблеми. Процес визначення проблеми передбачає пошук відповідей на наступні питання:
1. В чому причина появи проблеми?
2. З роботою якого підрозділу організації вона пов’язана?
3. Які суб’єкти пов’язані з даною проблемою?
4. Чому це є предметом ризику для організації та її громадськості?
При цьому пошук відповідей має відбуватися в теперішній ситуації, яка призвела до виникнення проблеми.
ІІ. Планування і програмування. Планування - це досить складний процес, що передбачає пошук відповідей на наступні питання:
1. Мета програми (до чого саме ми прагнемо);
2. Цільова громадськість (кого саме варто охопити своїм впливом);
3. Вимоги (чого саме слід досягти з кожною з груп громадськості).
ІІІ. Дія і комунікація. Основною умовою успішного проведення PR-кампанії виступає координація дій і комунікації. Відтак, необхідно визначити:
1. ЗМІ, які будуть залучені до процесу, тобто сформувати медіа-карту;
2. Спеціальні PR-події, що будуть доцільними для досягнення поставлених цілей та завдань.
ІV. Графік проведення та відповідальні особи.