Методичні вказівки до ІДЗ

Змоделювати PR-кампанію, спрямовану на популяризацію брендингової стратегії Ukraine NOW серед внутрішньої громадськості

Виконуючи дане практичне завдання, слід пам’ятати, що існує чітка технологія організації та проведення PR-кампанії. Наприклад, П. Грін та Ф. Джефкінс пропонують наступну процедуру формування програми кампанії:

1.  Аналіз ситуації (завдання PR формулюються відповідно до загального контексту організації кампанії, що допомагає визначити мету, проаналізувати поточну ситуацію);

2.  Наміри і завдання (вони відображають специфіку PR-програми);

3.  Цільові групи громадськості;

4.  Ключові повідомлення для цільових груп громадськості, що враховують їх специфіку;

5.  Стратегія та тактика PR-кампанії;

6.  Графік проведення та фінансові витрати на організацію та проведення кампанії;

7.  Контроль за процесом організації та проведення кампанії.

 

Загальна структура PR-кампанії

Отож, у технології формування PR-кампанії існують стандартні етапи, логічна послідовність яких повинна бути дотримана в ході виконання даного практичного завдання.

І. Визначення проблеми. Процес визначення проблеми передбачає пошук відповідей на наступні питання:

1.  В чому причина появи проблеми?

2.  З роботою якого підрозділу організації вона пов’язана?

3.  Які суб’єкти пов’язані з даною проблемою?

4.  Чому це є предметом ризику для організації та її громадськості?

При цьому пошук відповідей має відбуватися в теперішній ситуації, яка призвела до виникнення проблеми. 

ІІ. Планування і програмування. Планування - це досить складний процес, що передбачає пошук відповідей на наступні питання:

1.  Мета програми (до чого саме ми прагнемо);

2.  Цільова громадськість (кого саме варто охопити своїм впливом);

3.  Вимоги (чого саме слід досягти з кожною з груп громадськості).

ІІІ. Дія і комунікація. Основною умовою успішного проведення PR-кампанії виступає координація дій і комунікації. Відтак, необхідно визначити:

1.  ЗМІ, які будуть залучені до процесу, тобто сформувати медіа-карту;

2. Спеціальні PR-події, що будуть доцільними для досягнення поставлених цілей та завдань.

          ІV. Графік проведення та відповідальні особи.


Остання зміна: Wednesday 15 March 2023 17:16 PM