Види контролю і система накопичення балів
Види і зміст поточних контрольних заходів
№ змістового модуля |
Вид поточного контрольного заходу |
Зміст поточного контрольного заходу |
Критерії оцінювання* |
Усього балів |
1 |
Усне опитування |
Теоретичні питання до теми змістового модуля 1 |
Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 2 бали. |
2 |
Практичне завдання |
Лабораторна робота 1 Розв’язання індивідуального завдання лабораторної роботи № 1 |
Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. |
3 |
|
Усього за ЗМ 1 контр. заходів |
2 |
|
|
5 |
2 |
Усне опитування |
Теоретичні питання до теми змістового модуля 2 |
Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 2 бали. |
2 |
Практичне завдання |
Лабораторна робота 2 Розвязання індивідуального завдання лабораторної роботи № 2 |
Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. |
3 |
|
Усього за ЗМ 2 контр. заходів |
2 |
|
|
5 |
3 |
Усне опитування |
Лабораторна робота до теми змістового модуля 3 |
Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 2 бали. |
2 |
Практичне завдання |
Практичне завдання 3 Розвязання індивідуального завдання лабораторної роботи № 3 |
Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. |
3 |
|
Усього за ЗМ 3 контр. заходів |
2 |
|
|
5 |
4 |
Усне опитування |
Теоретичні питання до змістовного модуля 4 |
Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 2 бали. |
2 |
Практичне завдання |
Лабораторна робота 4 Розвязання індивідуального завдання лабораторної роботи № 4 |
Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. |
3 |
|
|
Тестування Атестація 1 |
Тестування за теоретичними питаннями змістового модуля 1 – 4 |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал. |
10 |
Усього за ЗМ 4 контр. заходів |
3 |
|
|
15 |
5 |
Усне опитування |
Теоретичні питання до змістовного модуля 5 |
Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 2 бали. |
2 |
Практичне завдання |
Лабораторна робота 5 Розвязання індивідуального завдання лабораторної роботи № 5 |
Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. |
3 |
|
Усього за ЗМ 5 контр. заходів |
2 |
|
|
6 |
6 |
Усне опитування |
Теоретичні питання до змістовного модуля 6 |
Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 2 бали. |
2 |
Практичне завдання |
Лабораторна робота 6 Розвязання індивідуального завдання лабораторної роботи № 6 |
Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. |
3 |
|
Усього за ЗМ 6 контр. заходів |
2 |
|
|
5 |
7 |
Усне опитування |
Теоретичні питання до змістовного модуля 7 |
Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 2 бали. |
2 |
Практичне завдання |
Лабораторна робота 7 Розвязання індивідуального завдання лабораторної роботи № 7 |
Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. |
3 |
|
Усього за ЗМ 7 контр. заходів |
2 |
|
|
5 |
|
Усне опитування |
Теоретичні питання до змістовного модуля 7 |
Теоретичні знання студента оцінюються в 1 бал, викладач задає два теоретичних питання, правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 2 бали. |
2 |
Практичне завдання |
Лабораторна робота 7 Розвязання індивідуального завдання лабораторної роботи № 7 |
Практичне навички студента оцінюються так: 1 бал ‑ практичне завдання виконано з помилками; 2 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками; 3 бали ‑ практичне завдання виконано без помилок. |
3 |
|
Тестування Атестація 2 |
Тестування за теоретичними питаннями змістового модуля 5 – 8 |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал. |
10 |
|
|
3 |
|
|
15 |
Усього за змістові модулі контр. заходів |
18 |
|
|
60 |
* Критерії оцінювання, система накопичення балів https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=4702
8. Підсумковий семестровий контроль
Форма |
Види підсумкових контрольних заходів |
Зміст підсумкового контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Екзамен
|
Тестування |
Тестування за темами курсу дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в СЕЗН MOODLE. Тестове завдання складається з 20 тестових питань. |
Тестове завдання містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал. |
20 |
Практичне завдання |
Практичне завдання екзаменаційної роботи дозволяє перевірити практичні навички студента та проводиться в СЕЗН MOODLE. Практичне завдання складається з випадково обраної типової задачі, яка розглядалася під час лабораторних занятть. |
Результат розв’язку студентом задачі оцінюється за такою шкалою: 20 балів: студент правильно розв’язав задачу; 19-17 балів: студент розв’язав задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм розв’язку задачі; 16-11 балів: студент розв’язав задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він частково знає алгоритм розв’язку задачі; 10-6 балів: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та зробив спробу її розв’язання, наприклад виконав значні допоміжні розрахунки; 5-2 бали: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та намагався зробити допоміжні розрахунки; 1 бал: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу; 0 балів: студент не розв’язав задачу. |
20 |
|
Усього за підсумковий семестровий контроль |
40 |