Система накопичення балів
Види і зміст поточних контрольних заходів
№ змістового модуля |
Вид поточного контрольного заходу |
Зміст поточного контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Контрольні питання лекційного матеріалу |
Питання для підготовки за навчальним матеріалом змістового модулю 1 |
Контрольні питання лекційного матеріалу оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 4. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали. |
2 |
Питання з лабораторної роботи |
Завдання з лабораторної роботи розв’язувати відповідно до існуючого в Україні законодавства, оформлення згідно ДСТУ 3008: 2015 у паперовому або у електронному вигляді (у випадку дистанційного навчання) |
Контрольні питання лекційного матеріалу оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 6. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали. |
3 |
|
Усього за ЗМ 1 контр. заходів |
2 |
|
|
5 |
2 |
Теоретичне завдання – тестування в СЕЗН ЗНУ (moodle) |
Питання для підготовки за навчальним матеріалом змістового модулю 1,2 |
Тестові питання оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 20. Правильна відповідь оцінюється у 1 бал. |
20 |
Контрольні питання лекційного матеріалу |
Питання для підготовки за навчальним матеріалом змістового модулю 2 |
Контрольні питання лекційного матеріалу оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 4. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали. |
2 |
|
|
Питання з лабораторної роботи |
Завдання з лабораторної роботи розв’язувати відповідно до існуючого в Україні законодавства, оформлення згідно ДСТУ 3008: 2015 у паперовому або у електронному вигляді (у випадку дистанційного навчання) |
Контрольні питання лекційного матеріалу оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 6. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали. |
3 |
Усього за ЗМ 2 контр. заходів |
3 |
|
|
25 |
3 |
Контрольні питання лекційного матеріалу |
Питання для підготовки за навчальним матеріалом змістового модулю 1 |
Контрольні питання лекційного матеріалу оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 4. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали. |
2 |
Питання з лабораторної роботи |
Завдання з лабораторної роботи розв’язувати відповідно до існуючого в Україні законодавства, оформлення згідно ДСТУ 3008: 2015 у паперовому або у електронному вигляді (у випадку дистанційного навчання) |
Контрольні питання лекційного матеріалу оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 6. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали. |
3 |
|
Усього за ЗМ 3 контр. заходів |
2 |
|
|
5 |
4 |
Теоретичне завдання – тестування в СЕЗН ЗНУ (moodle) |
Питання для підготовки за навчальним матеріалом змістового модулю 3, 4 |
Тестові питання оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 20. Правильна відповідь оцінюється у 1 бал. |
20 |
Контрольні питання лекційного матеріалу |
Питання для підготовки за навчальним матеріалом змістового модулю 2 |
Контрольні питання лекційного матеріалу оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 4. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали. |
2 |
|
|
Питання з лабораторної роботи |
Завдання з лабораторної роботи розв’язувати відповідно до існуючого в Україні законодавства, оформлення згідно ДСТУ 3008: 2015 у паперовому або у електронному вигляді (у випадку дистанційного навчання) |
Контрольні питання лекційного матеріалу оцінюються: правильно/ неправильно. Кількість питань – 6. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали. |
3 |
Усього за ЗМ 4 контр. заходів |
3 |
|
|
25 |
Усього за змістовімодулі контр. заходів |
10 |
|
|
60 |