Система накопичення балів.
.
СИСТЕМА НАКОПИЧЕННЯ БАЛІВ
Дисципліна «Актуальні аспекти вивчення українського націотворення в новітній історіографії» складається з 2 змістовних частини, які відповідають двом атестаціям. Протягом кожної атестація виконуються 2 поточних контрольних заходи. За кожний вид поточного контролю, включно з роботою на семінарах, отримуються бальні оцінки, які сумуються в межах першої чи другої атестації і складають загальну оцінку за поточний контроль.
Одержання аспірантом мінімальної бальної оцінки за кожну з двох атестацій є обов’язковою умовою його допуску до заліку. Для допуску до складання заліку аспірант повинен набрати протягом семестру мінімум 35 балів.
Залік проводиться у формі усної співбесіди і оцінюється у 40 балів:
40-30 балів – знання і розуміння програмного матеріалу в повному обсязі; послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; самостійне, впевнене і правильне застосування знань; вміле застосування принципів і методів наукового пізнання; опанування навичками історичного аналізу; вміле формулювання висновків і узагальнень;
29–19 балів – знання і розуміння програмного матеріалу в повному обсязі; послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; вміле формулювання висновків і узагальнень; усвідомлення основних зв’язків у навчальному матеріалі; застосування принципів і методів наукового пізнання; допущення окремих несуттєвих помилок;
18–8 бали – знання і розуміння тільки основного програмного матеріалу в обсязі, який дозволяє застосовувати наступний програмний матеріал; спрощений виклад матеріалу; усвідомлення окремих зв'язків у навчальному матеріалі; пояснення основних закономірностей; застосування окремих знань в конкретних умовах самостійно чи при допомозі викладача; допущення окремих суттєвих помилок;
7–1 бал – поверхове знання і розуміння основного програмного матеріалу; непослідовний виклад матеріалу з допущенням суттєвих помилок; невміння робити узагальнення та висновки.
Заборгованості з усіх видів поточного контролю аспірант повинен ліквідувати до початку залікового тижня.
№ змістового моду ля |
Вид контролю |
Кіл-ть балів |
ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
||
1 |
Виконання 1 практичного завдання: (максимум 1 бал) |
1 |
1 |
Виконання 2 практичного завдання (7 по 2 бали, максимум 14 балів) |
14 |
1 |
Робота на семінарському занятті. Тема 1. Модернізація і націогенез. |
5 |
1 |
Робота на семінарському занятті. Тема 2. Концепції українського націогенезу: примордіалистська версія. |
5 |
1 |
Робота на семінарському занятті. Тема 3. Концепції українського націогенезу: модерністська версія. |
5 |
|
Разом за 1 Модуль: |
30 |
2 |
Виконання 3 практичного завдання (максимум 1 бал) |
1
|
2
|
Виконання 4 практичного завдання (7 по 2 бали, максимум 14 балів) |
14 |
2 |
Робота на семінарському занятті. Тема 4. Особливості формування модерної української нації. |
5 |
2 |
Робота на семінарському занятті. Тема 5. Формування модерної української нації: регіональний вимір. |
5 |
2 |
Робота на семінарському занятті. Тема 6. Сучасний стан українського націогенезу: виклики сучасності. |
5 |
Разом за 2 Модуль 30 |
||
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ |
||
|
Залік. Відповіді на проблемні запитання підсумкового контролю |
40 |
Разом: |
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
C |
75 – 84 (добре) |
|
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
E |
60 – 69 (достатньо) |
|
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |