Система накопичення балів
№ змістового модуля |
Вид поточного контрольного заходу |
Зміст поточного контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
ЗМ 1.
|
Теоретичне завдання – опитування |
Питання
для підготовки:
Медико-біологічна
концепція глухоти: витоки; парадигма розуміння глухоти і глухої людини, роль
слухового сприймання та ін. Соціокультурна концепція глухоти: вихідні
експериментальні дослідження; зміни в політиці держави у справах меншин;
державна політика в сфері спеціальної освіти глухих в контексті мовного
питання; пошуки ефективних методів навчання дітей даної категорії. |
Опитування передбачає активну взаємодію викладача та студента у межах лекційної теми. Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - активність під час опитування (2 б.); - надання повних, ґрунтовних відповідей (2 б.). |
4 |
|
Практичне завдання-написання есе
на 1 обрану тему. Лабораторія жестової мови(вивчення жестової лексики) |
Теми на вибір:«Глухота як особиста та соціальна проблема», «Глухота людини як соціальний бар’єр».
Вимоги
до виконання та оформлення: вільний стиль. До
4-х тис.слів. Формування
жестово-дактильної компетенції з тем: «Алфавіт», «Привітання», «Знайомство», «Займенники». |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - дотримання логіки викладу матеріалу, творчий підхід до розкриття теми (1 б.); - активність на практичному занятті (1 б.); - правильність використання жестів (3 б.) |
6 |
||
Усього за ЗМ 1 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
ЗМ 2. |
|
Тестування передбачає надання відповідей на 8 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів |
4 |
||
|
Практичне завдання - доповідь з презентацією на визначену тему.
Лабораторія жестової мови (вивчення жестової лексики) |
Розкрити сутність проблеми «Жестова мова-знакова комунікативна природна система». Формування жестово-дактильної компетенції з тем: «Числа», «Час», «Дні тижня», «Пори року». Виконання практичних вправ. Знайомство з основними засобами відтворення кількості в УЖМ, особливостями передачі часових значень. |
Максимальна кількість балів
нараховується за такими
критеріями: -
своєчасність виконання
(1 б.); -
творчий підхід до роботи (1
б.); -
активність на практичному занятті (1 б.); |
6 |
|
Усього за ЗМ 2 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
ЗМ 3. |
|
Тестування передбачає надання відповідей на 8 запитань.
Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5
балів |
4 |
||
Практичне завдання-створення професійного «портрету» сучасного сурдопедагога.
Лабораторія жестової мови (вивчення жестової лексики) |
Виконання
творчого завдання.
Вимоги
до виконання та оформлення: вільний стиль. До
4-х тис.слів. Формування
жестово-дактильної компетенції з тем: «Запитання», «Дії», «Школа. Навчання», «Заклади. Установи». |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:
-
своєчасність виконання
(1 б.); -
-творчий підхід до роботи (1
б.); -
активність на практичному занятті (1 б.); |
6 |
||
Усього за ЗМ 3 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
ЗМ 4. |
Теоретичне завдання-усне опитування |
Питання для підготовки: Класифікація вад слуху у дітей. Вплив зниження слуху на психічний розвиток дитини. Особливості розвитку пізнавальної сфери дітей з вадами слуху. Психологічні особливості формування мовлення глухих та слабочуючих дітей. Особливості емоційної сфери дітей з порушеннями слуху. Соціальний розвиток дітей з порушеннями слуху. Психолого-медико-педагогічне обстеження дітей з порушеннями слуху. Дошкільне виховання дитини з порушеннями слуху. Система дошкільного виховання глухих і слабочуючих дітей. Підготовка дітей з порушеннями слуху до навчання в школі. Корекційно-педагогічна робота в дошкільних закладах для глухих і слабочуючих дітей. Діагностика готовності дітей з порушеннями слуху до школи. |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - активність під час опитування (2б.); - надання повних, ґрунтовних відповідей (2 б.); |
4 |
|
|
Практичне завдання –доповідь з презентацією
Лабораторія жестової мови (вивчення жестової лексики) |
Розкрити
сутність проблеми в межах теми.
|
Максимальна кількість балів
нараховується за такими
критеріями: -
своєчасність виконання
(1 б.); -
творчий підхід до роботи (1
б.); -
активність на практичному занятті (2 б.); |
6 |
|
Усього за ЗМ 4 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
ЗМ 5.
|
|
Тестування передбачає надання відповідей на 8 запитань. Кожна правильна відповідь
оцінюється у 0,5 балів |
4 |
||
Практичне завдання - лабораторія жестової мови (вивчення жестової лексики) |
Формування жестово-дактильної компетенції з тем: «Одяг.
Взуття», «Частини тіла», «Визначення», «Харчування», «Фрукти», Виконання практичних вправ.
Особливості висловлювання із запереченням. Основні засоби застосування
просторових відношень. |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - активність на практичному занятті (2 б.); правильність використання жестів (4 б.). |
6 |
||
Усього за ЗМ 5 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
ЗМ 6.
|
Теоретичне завдання – усне опитування |
Питання для підготовки: Виховання дітей з порушеннями слуху. Робота з батьками дітей з порушеннями слуху. Завдання, зміст та форми роботи сурдопедагога з батьками дітей, що мають порушення слуху. Типи відносин батьків та дітей. Виховання дітей з порушеннями слуху в сім’ї. Роль сім’ї у вихованні та становленні особистості з порушеннями слуху. Виховна система освітнього закладу для дітей з порушеннями слуху: досвід, перспективи, реалії. Інтеграція осіб з порушеннями слуху в суспільство. Психологічні аспекти інтеграції, аналіз бар’єрів та проблем. Особливості створення умов для соціальної інтеграції осіб з порушеннями слуху в суспільство. Діяльність громадських організацій, співтовариств, товариств для людей з порушеннями слуху (Всесвітня федерація глухих, Українське товариство глухих, обласні товариства, спільнота глухих, об’єднання нечуючих педагогів, батьківські товариства, Українсько-Канадський Альянс та ін.) щодо зміни поглядів на феномен глухоти в сучасних умовах. Значення діяльності організацій. |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - активність під час опитування (2 б.); - надання повних, ґрунтовних відповідей (2 б.); |
4 |
|
Практичне завдання - лабораторія жестової мови (вивчення жестової лексики) |
Формування жестово-дактильної компетенції з тем:
«Сім’я. Сімейні турботи», «Будинок. Домашні речі», «Грошові одиниці», «Рух.
Місто», «Транспорт». Виконання
практичних вправ. Правила передачі множини та належності в ЖМ. Вираження
значень, пов’язаних із діями. |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - активність на практичному занятті (2 б.); - правильність використання жестів (4 б.). |
6 |
||
Усього за ЗМ 6 контр. заходів |
2 |
|
|
10 |
|
Усього за змістові модулі контр. заходів |
12 |
|
|
60 |