Принципи оцінювання
Методи навчання
Для вивчення цієї дисципліни використовуються наступні методи навчання:
- словесні методи навчання: лекція, розповідь, пояснення, бесіда;
- наочні методи навчання: ілюстрування, демонстрування, самостійне спостереження;
- практичні методи навчання: лабораторні роботи, дослідні роботи.
Методи контролю
При викладанні даного курсу використовуються наступні види контролю:
- міжсесійний контроль (поточна, тематична перевірка);
- модульний контроль;
- підсумковий контроль (екзамен).
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточний контроль знань |
Залік |
Сума |
||||
Контрольний модуль 1 |
Контрольний модуль 2 |
20 |
100 |
|||
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
Змістовий модуль 3 |
Змістовий модуль 4 |
20 |
||
30 |
30 |
|||||
Приклад для екзамену
Поточний контроль знань |
Екзамен |
Сума |
||||
Контрольний модуль 1 |
Контрольний модуль 2 |
20 |
100 |
|||
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
Змістовий модуль 3 |
Змістовий модуль42 |
20 |
||
30 |
30 |
|||||
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
Критерії оцінювання
Семестровий курс дисципліни «Інтродукція мисливських тварин» розподілено на 2 контрольних модулі. Кожний модуль має ряд поточних контрольних заходів і закінчується підсумковим модульним контролем у формі письмової роботи
При проведені поточного контролю оцінюються: результати тестування, виконання письмових завдань під час проведення контрольних робіт, захист звітів, виконання індивідуальних завдань, розв’язання практичних ситуаційних задач.
Поточний контроль – 15 балів, які студент отримує під час практичних (семінарських) занять.
Модульний контроль (модульна контрольна робота) – 15 балів. Кожна контрольна робота містить 1 теоретичне питання (оцінюється в 5 балів), 1 практичне завдання (оцінюється в 5 балів), 5 термінологічних завдання (оцінюється в 5 балів).
Теоретичні та практичні питання оцінюються:
5 балів – відповідь бездоганна за змістом, формою та обсягом. Студент вільно володіє матеріалом: при відповіді показує досконале знання навчальної літератури, наводить власні міркування, робить узагальнюючі висновки, використовує знання з суміжних галузевих дисциплін, доцільно використовує матеріал при наведенні прикладів.
4 бали передбачають досить високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь логічна, містить деякі неточності при наведенні прикладів. Можливі труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків
3 бали студент відповідає по суті питання і в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна і містить неточності, порушується послідовність викладення матеріалу, виникають труднощі у наведенні прикладів.
2 бали студент лише в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна і неглибока, лише частково розкриває зміст питання. Студент дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладення матеріалу, відчуває труднощі при наведенні прикладів.
1 бал ставиться, коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, не розкриває зміст питання.
0 балів – відповідь відсутня.
Складання тестів. Тестові завдання містять 1 правильну відповіді з п’яти наданих. Студент отримує 1 бал за кожне правильно позначене тестове завдання та 0 балів – при помилковому позначенні відповіді.