Дорожня карта виконання завдань
АТЕСТАЦІЯ 1.
ЗАВДАННЯ 1, 2.
Читаєте лекції надані у Мудлі та в групі відносно змісту конфлікту(до 1 атестації 1 завдання) та переговорів (до 1 атестації 2 завдання)
та додаєте Етапи конфлікта Ф. Глазла (з врахуванням фаз та точок контролю)
Робите конспект (таблицю) і презентацію, як інструмент аналізу, який зможете застосовувати. За підсумком виконання завдання у вас два документа, які ви здаєте: текстовий документ цей зручніше зробити у вигляді таблиці і презентація з візуальним супроводом ілюстрацій і т.д.
в конспекті крім копіювання (CTRL + C CTRL + V), відповідаєте на наступні питання:
1️ Що таке конфлікт. Основні причини. Які види бувають.
2️ Як розгортається та розвивається конфлікт. Етапи конфлікту.
3️ Прийоми поведінки у конфліктній ситуації.
4 Етапи та фази конфлікту за Ф.Глазлом.
Обов'язково оформляється титульний лист, документи, які надсилаєте у пдф з титулом ( Прізвище ім'я, номер групи, завдання 1 (2 і т.д)
ЗАВДАННЯ 2.
Робите конспект (таблицю) і презентацію, як інструмент аналізу, який зможете застосовувати. За підсумком виконання завдання у вас два документа, які ви здаєте: текстовий документ цей зручніше зробити у вигляді таблиці і презентація з візуальним супроводом ілюстрацій і т.д.
в конспекті крім копіювання (CTRL + C CTRL + V), відповідаєте на наступні питання:
1️ Що таке переговори. Які види бувають.
2️ Як здійснюється підготовка до переговорів. розгортається та розвивається конфлікт. Етапи конфлікту.
3️ Етапи проведення переговорів.
4 Аналіз результатів переговорів та Тактичні прийоми у переговорах.
Після перегляду пишемо:
Фамілія Ім'я По батькові, група (титул як завжди)
і відповідаємо на такі питання, використовуючи підготовлений конспект і презентацію:
АТЕСТАЦІЯ 2.
ЗАВДАННЯ 1.
Читаєте лекцію відносно медіації
та додаєте як фіксуються результат медіації.
Робите конспект (таблицю) і презентацію, як інструмент аналізу, який зможете застосовувати. За підсумком виконання завдання у вас два документа, які ви здаєте: текстовий документ цей зручніше зробити у вигляді таблиці і презентація з візуальним супроводом ілюстрацій і т.д.
в конспекті крім копіювання (CTRL + C CTRL + V), відповідаєте на наступні питання:
1️ Що таке медіація. Які види бувають. Основна мета медіації.
2️ Характеристика етапів медіації.
3 Як фіксуються результати медіації.
4️ Принципи та тактики медіації. Ефективна медіація..
5️ В чому відмінність роботи переговорника, фасілітатора, арбитра та медіатора.
Обов'язково оформляється титульний лист, документи, які надсилаєте у пдф з титулом ( Прізвище ім'я, номер групи, завдання 1 (2 і т.д)
ЗАВДАННЯ 2. Переглядаємо фільм «Переговорник»
Після перегляду пишемо есе та презентацію:
Фамілія Ім'я По батькові, група (титул як завжди)
і відповідаємо на такі питання, використовуючи підготовлений конспект і презентацію:
1️ Які види переговорів, тактик та медіаторних технологій представлені у фільмі «Переговорник» (із зазначенням хронометражу), дайте характеристику і опис.
2️ Сильні і слабкі сторони видів переговорного процесу на прикладі тієї чи іншої сцени фільму з зазначенням часу відтворення в цьому фільмі.
3️ Як використовує головні герої варіативні та сценарні переговори та медіаторне мислення.
4️ Як медіація використовувається в бізнесі або управлінні.
5️ Що найбільше запам'яталося в переговорах в цьому фільмі і чому.
https://rezka.ag/films/action/3910-peregovorschik-1998.html
дивитися в дубляжі і як завжди для аргументації вказувати час епізоду.
Приємного перегляду.
Шановні магістри! Готуємо Індивідуальне домашнє завдання (оцінюється максимально у 20 балів)
Його можливо зробити лише після атестації 1 та атестації 2.
Оформляєте у форматі пдф з титульною сторінкою. Важливо писати від себе – оскільки це саморефлексія, спостерігання за своєю свідомістю заради вдосконалення аналітичних здібностей та здатностей.
‼️Рефлексія (оформляємо як за вимогами оформлення)), пишемо від себе і розгорнуто дві частини рефлексії:
1 частина розуміння конфлікту:
1.1. як було працювати в курсі під час вивчення конфлікту під час занять. Які навички Ви засвоїли під час аналізу конфлікта.
1.2. які методи у практичній конфліктології та медіації ВИ засвоїли і на якому рівні.
1.3. Що надають ці методи у Вашій практичній діяльності. Що нового Ви пізнали та що Вас зацікавило.
Частина 2.
Як Ви засвоїли практику медіації та управління конфліктом при аналізі кінофільму як кейсу медіації
2.1) ️⃣ Зручний Ви зробили інструмент для аналізу і чому.
2.2) ️⃣ Можливості та обмеження теорії медіації та переговорів.
2.3) ️⃣ Що було складно, що було легко в аналізі та спостереженні.
2.4) ️⃣ Які навички медіації Ви вже точно «візьмете з собою», які навички ще не зрозумілі.
2.5) ️⃣ Ваша думка, Ваші пропозиції та запитання відносно курсу.
Обов'язково опис всіх елементів структури, «живою думкою» від себе, орієнтовно 4-5 сторінок, полуторний інтервал, 14 кегль. Границі 2 см зі всіх сторін.