АТЕСТАЦІЯ 1.

ЗАВДАННЯ 1, 2.

Читаєте лекції надані у Мудлі та в групі відносно змісту конфлікту(до 1 атестації 1 завдання)  та переговорів (до 1 атестації 2 завдання)

та додаєте Етапи конфлікта Ф. Глазла (з врахуванням фаз та точок контролю)

Робите конспект (таблицю) і презентацію, як інструмент аналізу, який зможете застосовувати. За підсумком виконання завдання у вас два документа, які ви здаєте: текстовий документ цей зручніше зробити у вигляді таблиці і презентація з візуальним супроводом ілюстрацій і т.д.

в конспекті крім копіювання (CTRL + C CTRL + V), відповідаєте на наступні питання:

1️ Що таке конфлікт. Основні причини. Які види бувають.

2️ Як розгортається та розвивається конфлікт. Етапи конфлікту.

3️ Прийоми поведінки у конфліктній ситуації.

4 Етапи та фази конфлікту за Ф.Глазлом.

 

 Обов'язково оформляється титульний лист, документи, які надсилаєте у пдф з титулом ( Прізвище ім'я, номер групи, завдання 1 (2 і т.д)

ЗАВДАННЯ 2.

Робите конспект (таблицю) і презентацію, як інструмент аналізу, який зможете застосовувати. За підсумком виконання завдання у вас два документа, які ви здаєте: текстовий документ цей зручніше зробити у вигляді таблиці і презентація з візуальним супроводом ілюстрацій і т.д.

в конспекті крім копіювання (CTRL + C CTRL + V), відповідаєте на наступні питання:

1️ Що таке переговори. Які види бувають.

2️ Як здійснюється підготовка до переговорів. розгортається та розвивається конфлікт. Етапи конфлікту.

3️ Етапи проведення переговорів.

4  Аналіз результатів переговорів та Тактичні прийоми у переговорах.

Після перегляду пишемо:

 

Фамілія Ім'я По батькові, група (титул як завжди)

 і відповідаємо на такі питання, використовуючи підготовлений конспект і презентацію:

 

АТЕСТАЦІЯ 2.

ЗАВДАННЯ 1.

Читаєте лекцію відносно медіації

та додаєте як фіксуються результат медіації.

Робите конспект (таблицю) і презентацію, як інструмент аналізу, який зможете застосовувати. За підсумком виконання завдання у вас два документа, які ви здаєте: текстовий документ цей зручніше зробити у вигляді таблиці і презентація з візуальним супроводом ілюстрацій і т.д.

в конспекті крім копіювання (CTRL + C CTRL + V), відповідаєте на наступні питання:

1️ Що таке медіація. Які види бувають. Основна мета медіації.

2️ Характеристика етапів медіації.

 3  Як фіксуються результати медіації.

4️ Принципи та тактики медіації. Ефективна медіація..

5️ В чому відмінність роботи переговорника, фасілітатора, арбитра та медіатора.

 Обов'язково оформляється титульний лист, документи, які надсилаєте у пдф з титулом ( Прізвище ім'я, номер групи, завдання 1 (2 і т.д)

ЗАВДАННЯ 2. Переглядаємо фільм «Переговорник»

Після перегляду пишемо есе та презентацію:

Фамілія Ім'я По батькові, група (титул як завжди)

 і відповідаємо на такі питання, використовуючи підготовлений конспект і презентацію:

 

1️ Які види переговорів, тактик та медіаторних технологій представлені у фільмі «Переговорник» (із зазначенням хронометражу), дайте характеристику і опис.

2️ Сильні і слабкі сторони видів переговорного процесу на прикладі тієї чи іншої сцени фільму з зазначенням часу відтворення в цьому фільмі.

3️ Як використовує головні герої варіативні та сценарні переговори та медіаторне мислення.

4️ Як медіація використовувається в бізнесі або управлінні.

5️ Що найбільше запам'яталося в переговорах в цьому фільмі і чому.

 https://rezka.ag/films/action/3910-peregovorschik-1998.html

дивитися в дубляжі і як завжди для аргументації вказувати час епізоду.

Приємного перегляду.

Шановні магістри! Готуємо Індивідуальне домашнє завдання (оцінюється максимально у 20 балів)

Його можливо зробити лише після атестації 1 та атестації 2.

Оформляєте у форматі пдф з титульною сторінкою. Важливо писати від себе – оскільки це саморефлексія, спостерігання за своєю свідомістю заради вдосконалення аналітичних здібностей та здатностей.

‼️Рефлексія (оформляємо як за вимогами оформлення)), пишемо від себе і розгорнуто дві частини рефлексії:

1 частина розуміння конфлікту:

1.1.  як було працювати в курсі під час вивчення конфлікту під час занять. Які навички Ви засвоїли під час аналізу конфлікта.

1.2. які методи у практичній конфліктології та медіації ВИ засвоїли і на якому рівні.

1.3. Що надають ці методи у Вашій практичній діяльності. Що нового Ви пізнали та що Вас зацікавило.

Частина 2.

Як Ви засвоїли практику медіації та управління конфліктом при аналізі кінофільму як кейсу медіації

2.1) ️ Зручний Ви зробили інструмент для аналізу і чому.

2.2) ️ Можливості та обмеження теорії медіації та переговорів.

2.3) ️ Що було складно, що було легко в аналізі та спостереженні.

2.4) ️ Які навички медіації Ви вже точно «візьмете з собою», які навички ще не зрозумілі.

2.5) ️ Ваша думка, Ваші пропозиції та запитання відносно курсу.

Обов'язково опис всіх елементів структури, «живою думкою» від себе, орієнтовно 4-5 сторінок, полуторний інтервал, 14 кегль. Границі 2 см зі всіх сторін.


Last modified: Monday, 14 November 2022, 11:49 AM