Анотація курсу


Курс присвячено Музейній педагогіці, її ролі в освітньому процесі школярів. 

Завдання  музейної педагогіки  випливають із вимог сьогодення, мудрого  використання історичної та культурної спадщини  нашого народу у системі навчально- виховної роботи.  Їх мета полягає в свідомому сприйнятті навчального матеріалу (може  бути вузькою, широкою або спеціальною), має передбачати навчальні та  виховні задачі, допомагати у підвищенні інтересу учнів до навчання.

Музейна педагогіка — це наукова дисципліна на стику музеєзнавства, педагогіки та психології, що розглядає музей як освітню систему.

Мова йде не про просте використання будівлі музею для проведення уроків, а співпрацю музею та школи на рівних умовах.

 Музей здатен створити відповідні умови для формування світогляду, творчих здібностей.

Музейна  педагогіка  має важливе  значення в системі  освіти та сприяє всебічному  розвитку особистості учня, активному  пізнанню навколишнього світу.

Ми ознайомимося з музейно-педагогічними прийомами:   прийомом  показу (головний  прийом і музейного заняття, що  спрямовує увагу на риси та ознаки  предметів);   прийом  коментування  (доцільно використовувати  на експозиції, де «відчувається» розгортання  історичних подій); прийом  руху, прийом  реконструкції  (відтворення події або епохи  шляхом образної розповіді, за  допомогою якої музейний педагог  немовби робить слухача дійовою особою  якоїсь події, ситуації); прийом  локалізації  подій  (полягає у «прив’язуванні»  певної історичної події до  певного місця); прийом  порівняння;   прийом   цитування.

Остання зміна: Thursday 5 January 2023 09:29 AM