Рекомендована література
Посилання на основну літературу:
2. Ельконін Д. Психологія гри, 1978
Посилання на додаткову літературу:
1. 500 головоломок для юного эрудита. пер. с фр. В. Лордкипанидзе; отв. ред. В.А. Смирнова.
2. Бездень В., Щубелка Н. Освітньо-виховні програми: організація оздоровлення та відпочинку дітей.
3. Гальченко Л., Бессарабова О. Національні ігри з методикою викладання.
4. Дидактичні ігри з м'ячами Приступа Є. Н., Петришин Ю. В., Виноградский Б. А.
5. Ільченко Л. В., Чернега Н. С. Логіко-математичні ігри як засіб формування мислення дошкільників.
7. Мацюк Л., Крушинська В. Дидактичні ігри з математики в дитячому садку.
8. Пасічник В., Мельник В. Рекреаційні ігри.
9. Савитська Н.О. Музика і ритмічні рухи.
10. Чалий В. Ю., Соколюк О. В. Рухливі ігри, естафети та спортивні свята в процесі фізичного виховання: теорія та практика.
Посилання на іформаційні джерела:
1. Gamification for behavior change
2. И.И. Ушатикова. Игропедагогика.
4. Ігрові технології в діяльності соціального педагога.
5. Квест-гра «Ми проти булінгу та конфлікту».
6.	Особливості ігрової діяльності в системі соціально-педагогічної роботи.
7.    Скажи булінгу «Ні!»: ігри та вправи для
розвитку емоційного інтелекту.
8. Сучасні ігрові технології в освітньому просторі.
9. Технології соціально-педагогічної роботи.