Посилання на основну літературу:

1.    Войцях Т. Ігрові технології як інструмент профілактичної роботи спеціалістів психологічної служби закладів освіти.

2.    Ельконін Д. Психологія гри, 1978

3.    Лях. Т. Ігрові технології як засіб продуктивної діяльності соціального працівника з дітьми у складних життєвих обставинах.

 Посилання на додаткову літературу:

1.    500 головоломок для юного эрудита. пер. с фр. В. Лордкипанидзе; отв. ред. В.А. Смирнова.

2.    Бездень В., Щубелка Н. Освітньо-виховні програми: організація оздоровлення та відпочинку дітей.

3.    Гальченко Л., Бессарабова О. Національні ігри з методикою викладання.

4.    Дидактичні ігри з м'ячами Приступа Є. Н., Петришин Ю. В., Виноградский Б. А.

5.    Ільченко Л. В., Чернега Н. С. Логіко-математичні ігри як засіб формування мислення дошкільників.

6.    Курєнкова А. В. Сюжетно-рольові ігри соціального спрямування для дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями.

7.    Мацюк Л., Крушинська В. Дидактичні ігри з математики в дитячому садку.

8.    Пасічник В., Мельник В. Рекреаційні ігри.

9.    Савитська Н.О. Музика і ритмічні рухи.

10. Чалий В. Ю., Соколюк О. В. Рухливі ігри, естафети та спортивні свята в процесі фізичного виховання: теорія та практика. 

 Посилання на іформаційні джерела:

1.    Gamification for behavior change

2.    И.И. Ушатикова. Игропедагогика. 

3.    What-is-gamification.

4.    Ігрові технології в діяльності соціального педагога. 

5.    Квест-гра «Ми проти булінгу та конфлікту».

6. Особливості ігрової діяльності в системі соціально-педагогічної роботи.

7.    Скажи булінгу «Ні!»: ігри та вправи для розвитку емоційного інтелекту.

8.    Сучасні ігрові технології в освітньому просторі.

9.    Технології соціально-педагогічної роботи.

 

 


Ostatnia modyfikacja: czwartek, 2 marca 2023, 22:12