Питання до підготовки
-
Інтерфейс Blender: основні робочі вікна (3D Viewport, Timeline, Outliner, Properties).
-
Стандартні об’єкти сцени: куб, сфера, площина та їх застосування.
-
Режими роботи: Object Mode, Edit Mode, Sculpt Mode – призначення та відмінності.
-
Гарячі клавіші: переміщення (G), обертання (R), масштабування (S), додавання об’єктів (Shift+A).
-
Основні інструменти редагування: extrude, inset, bevel, loop cut.
-
Матеріали: базові параметри (колір, відбивання, прозорість).
-
Текстурування: поняття UV-розгортки (призначення для накладання текстур).
-
Джерела світла у Blender: Point, Sun, Spot, Area.
-
Основи візуалізації: Eevee та Cycles – головні відмінності.
-
Рендеринг 360° (Equirectangular) – коли використовується.
-
Основи анімації у Blender: ключові кадри та їх створення (клавіша I).
-
Timeline – призначення та можливості.
-
Інтерполяція між ключовими кадрами: принцип роботи.
-
Анімація прапора: використання модифікатора Cloth і джерела вітру.
-
Анімація тексту: створення 3D-тексту та застосування простих трансформацій.
-
Симуляції у Blender: відмінність між Rigid Body, Soft Body, Cloth.
-
Graph Editor – призначення та можливості.
-
Основи експорту анімації (збереження у відеоформа