1. Інтерфейс Blender: основні робочі вікна (3D Viewport, Timeline, Outliner, Properties).

  2. Стандартні об’єкти сцени: куб, сфера, площина та їх застосування.

  3. Режими роботи: Object Mode, Edit Mode, Sculpt Mode – призначення та відмінності.

  4. Гарячі клавіші: переміщення (G), обертання (R), масштабування (S), додавання об’єктів (Shift+A).

  5. Основні інструменти редагування: extrude, inset, bevel, loop cut.

  6. Матеріали: базові параметри (колір, відбивання, прозорість).

  7. Текстурування: поняття UV-розгортки (призначення для накладання текстур).

  8. Джерела світла у Blender: Point, Sun, Spot, Area.

  9. Основи візуалізації: Eevee та Cycles – головні відмінності.

  10. Рендеринг 360° (Equirectangular) – коли використовується.


  1. Основи анімації у Blender: ключові кадри та їх створення (клавіша I).

  2. Timeline – призначення та можливості.

  3. Інтерполяція між ключовими кадрами: принцип роботи.

  4. Анімація прапора: використання модифікатора Cloth і джерела вітру.

  5. Анімація тексту: створення 3D-тексту та застосування простих трансформацій.

  6. Симуляції у Blender: відмінність між Rigid Body, Soft Body, Cloth.

  7. Graph Editor – призначення та можливості.

  8. Основи експорту анімації (збереження у відеоформа

Last modified: Wednesday, 17 September 2025, 6:23 PM