Елементи та процес міжнародних маркетингових комунікацій. Інструменти просування товарів на зовнішніх ринках. Рекламна діяльність в системі глобального маркетингу. Організація та проведення міжнародних рекламних кампаній. Консолідований Кодекс Міжнародної Торговельної Палати із практики реклами та маркетингових комунікацій. Соціальна відповідальність реклами. Вибір цільових груп зв'язків з громадськістю на зовнішньому ринку. Стимулювання продажів на зовнішніх ринках. Методи стимулювання продажів. Персональні продажі на глобальному ринку. Форми прямого маркетингу на глобальному ринку. Здійснення міжнародних комунікацій в Інтернеті. Комунікації в багаторівневому (мережевому) маркетингу. Міжнародні ярмарки та виставки як інструмент глобального маркетингу. Брендинг в системі глобального маркетингу.


Last modified: Monday, 11 September 2023, 8:50 PM