Система накопичення балів

      

 Види і зміст контрольних заходів

 

Вид заняття/

роботи

Вид контрольного заходу

Зміст контрольного заходу*

Критерії оцінювання

та термін виконання*

Усього балів

1

2

3

4

5

Поточний контроль

Тест №1 на платформі Moodle https://moodle.znu.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=529926

Теоретичне завдання

Питання для підготовки:

1.       Міжнародна та європейська нормативно-технічна база проєктування.

2.       Міжнародні та європейські стандарти.

3.       Орієнтовний перелік міжнародних та європейських стандартів EN.

4.       Завдання міжнародної організації по стандартизації - ІСО (ISO).

5.       Нормативно-проєктні бази з міжнародної та європейської стандартизації.

6.       Діяльність ISO та IEC, CEN i CENELEC.

7.       Міжнародні та європейські організації в галузі сертифікації і акредитації.

8.       Міжнародні стандарти ISO серії 9000 і 10000 з управління якістю та забезпечення якості.

9.       Європейські стандарти-євронорми серії 29000 (EN 29000) та 45000 (EN 45000).

10.    Міжнародні стандарти ISO серії 14000, OHSAS 18000 та SA 8000.

 

Тестові питання оцінюються: правильно/ неправильно.

Кількість питань – 10.

Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.

20

Тест №2 на платформі Moodle

https://moodle.znu.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=529940

Теоретичне завдання

Питання для підготовки:

1.       Терміни і визначення європейської норматично-технічної бази.

2.       Особливості застосування EN.

3.        Cтандарти затверджені Європейським комітетом зі стандартизації.

4.       Структура європейської системи нормування для проєктування.

5.       Проєктування згідно з європейською нормативно-технічною базою. 

6.       Статус застосування Єврокодів.

7.        Комплекс Європейськихї стандартів на проєктування.

8.       Основний документ, що визначає загальний підхід та загальні вимоги до проєктування будівель та споруд.

9.        Структура національного стандарту, що імплементує Єврокод.

10.    Національним стандартом, що імплементує відповідну частину Єврокоду є?

Тестові питання оцінюються: правильно/ неправильно.

 Кількість питань – 10.

Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.

20

 

Індивідуальне завдання

Розробити за темою індивідуального завдання, яке корелює з тематикою лекційних занять для змістових модулів №1-3

тези та презентацію згідно індивідуальної теми.

Вимоги до завдання: обсяг – до 10 сторінок формату А4. 

Times New Roman, 14 pt, 1 інтервал.

Презентації мають бути підготовлені в Power Point форматі, до 10 слайдів.

Захист  відбувається шляхом демонстрації презентації і обговорення теми. 

       Високий рівень (17-20 балів) студент отримує, виявивши такі знання та вміння:  повною мірою усвідомлює тему

 завдання, використовує знання з суміжних галузевих дисциплін, відсутні помилки у відповідях.

Достатній рівень(13-16 балів) студент отримує, виявивши такі знання та вміння: має також високий рівень знань і  навичок, але мають місце деякі неточності, помилки або пропуски в неосновних питаннях.

Задовільний рівень (9-12 балів) студент отримує, виявивши такі знання та вміння: в загальній формі розуміє тему завдання, але мають місце неточності, робить помилки під час аналізу інформаційних джерел.

Низький рівень (5-8 балів) студент отримує, виявивши такі знання та вміння:  в загальній формі завдання виконано, але є суттєві помилки у висновках за результатами критичного аналізу.

Залік не складено (0-4 бали) студент отримує, виявивши такі знання та вміння: не розуміє суть завдання, не виконав значної частини програмного матеріалу, більша частина відповідей є неправильною.

20

Усього за поточний контроль

 

 

 

 

 

60

Підсумковий контроль

 

Залік

Теоретичне завдання

Підсумковий тест на платформі Moodle

https://moodle.znu.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=529955

Питання для підготовки:

1.       Єврокоди  ˗ європейські норми на проєктування будівельних конструкцій

2.       Який статус має Національний додаток до ДСТУ-Н Б EN, що імплементує частину Єврокоду?

3.        У проєктній документації на один об'єкт можуть одночасно застосовуватися норми?

4.        За яким нормативним документом визначаються рівень можливих матеріальних збитків і (або) соціальних втрат об’єктів?

5.       Проєктування несучих будівельних конструкцій за європейськими нормами. 

6.       Приклади розрахунку за Європейськими нормами.

7.        Нормативно-технічна база на проєктування сталевих конструкції  за європейськими нормами.

8.       Розрахунок сталевих конструкцій на вогнестійкість.

9.       Нормативно-технічна база на проєктування  конструкцій.

10.    Геотехнічне проєктування за європейськими нормами.

11.     Проєктування сейсмостійких конструкцій за європейськими нормами.

12.    Особливості застосування EN.

13.     Cтандарти затверджені Європейським комітетом зі стандартизації.

14.    Структура європейської системи нормування для проєктування.

15.    Проєктування згідно з європейською нормативно-технічною базою.

16.    Cтандарти затверджені Європейським комітетом зі стандартизації

17.    Нормативно-проєктні бази з міжнародної та європейської стандартизації.

18.    Діяльність ISO та IEC, CEN i CENELEC.

19.    Міжнародні та європейські організації в галузі сертифікації і акредитації.

20.    Міжнародні стандарти ISO серії 9000 і 10000 з управління якістю та забезпечення якості.

Тестові питання оцінюються: правильно/ неправильно.

Кількість питань – 20. Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.

 

20

Практичне завдання

Аналітичний опис за темою індивідуального завдання, який корелює з тематикою лекційних занять для змістових модулів №1-3.

 Обсяг – до 10 сторінок формату А4, Times New Roman, 14 pt, 1,5 інтервал у формі документа MS Word. Захист практичного завдання відбувається шляхом демонстрації презентації і обговорення теми. Презентації мають бути підготовлені в Power Point форматі, до 10 слайдів.

 

Високий рівень (17-20 балів) студент отримує, виявивши такі знання та вміння:  повною мірою усвідомлює тему завдання, використовує знання з суміжних галузевих дисциплін, відсутні помилки у відповідях.

Достатній рівень(13-16 балів) студент отримує, виявивши такі знання та вміння: має також високий рівень знань і  навичок, але мають місце деякі неточності, помилки або пропуски в неосновних питаннях.

Задовільний рівень (9-12 балів) студент отримує, виявивши такі знання та вміння: в загальній формі розуміє тему завдання, але мають місце неточності, робить помилки під час аналізу інформаційних джерел.

Низький рівень (5-8 балів) студент отримує, виявивши такі знання та вміння:  в загальній формі завдання виконано, але є суттєві помилки у висновках за результатами критичного аналізу.

Залік не складено (0-4 бали) студент отримує, виявивши такі знання та вміння: не розуміє суть завдання, не виконав значної частини програмного матеріалу, більша частина відповідей є неправильною.

20

Усього за

підсумковий контроль

 

 

40

 

 

 

 


 

Шкала оцінювання ЗНУ: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Ostatnia modyfikacja: Friday, 11 October 2024, 11:39