Система накопичення балів
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS | За шкалою університету | За національною шкалою | |
Екзамен | Залік | ||
A | 90 – 100 (відмінно) | 5 (відмінно) |
Зараховано |
B | 85 – 89 (дуже добре) | 4 (добре) | |
C | 75 – 84 (добре) | ||
D | 70 – 74 (задовільно) | 3 (задовільно) | |
E | 60 – 69 (достатньо) | ||
FX | 35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F | 1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
Види і зміст контрольних заходів
Вид заняття/ роботи |
Вид контрольного заходу |
Зміст контрольного заходу* |
Критерії оцінювання та термін виконання* |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Поточний контроль |
||||
Практичне заняття №1 |
Усне експрес-опитування за темою 1 |
Відповідь на теоретичне питання експрес-опитування за темою 1 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал. |
1 |
Участь у дискусії |
Підготовка та участь у дискусії за темою 1 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал - вміння чітко, логічно та повно викладати основні положення, аргументовано відстоювати точку зору, пропонувати оригінальні рішення |
1 |
|
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темі 1. Тестування за темою 1 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
2 |
|
Практичне заняття №2 |
Усне експрес-опитування за темою 2 |
Відповідь на теоретичне питання експрес-опитування за темою 2 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал. |
1 |
Одноосібна доповідь за темою 2 |
Теоретична доповідь за питаннями теми 2 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна; 0,5 бали – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. |
1 |
|
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темі 2. Тестування за темою 2 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
2 |
|
Практичне заняття №3 |
Одноосібна доповідь за темою 3 |
Теоретична доповідь за питаннями теми 3 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна; 0,5 бали – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. |
1 |
Аналіз новин |
Пошук, аналіз та обговорення новин на питання теми 3 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – підбір новин відповідає заявленій проблемі, студент уміє аналізувати зібрану інформацію та робити відповідні висновки. |
1 |
|
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темі 3. Тестування за темою 3 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
2 |
|
Практичне заняття №4 |
Участь у дискусії |
Підготовка та участь у дискусії за темою 3 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – вміння чітко, логічно та повно викладати основні положення, аргументовано відстоювати точку зору, пропонувати оригінальні рішення; 0,5 бали – основні положення викладено неповно, наявні помилки, або ж участь не достатньо активна. |
1 |
Одноосібна доповідь за темою 3 |
Теоретична доповідь за питаннями теми 3 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
2 бали – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна; 1 бал – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. |
2 |
|
Вирішення кросворду, ребусів |
Вирішення кросворду, ребусів, розміщеного у темі 3 URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – кросворд вирішено, помилок немає. |
1 |
|
Практичне заняття №5 |
Усне експрес-опитування за темою 4 |
Відповідь на теоретичне питання експрес-опитування за темою 4 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал. |
1 |
Участь у дискусії |
Підготовка та участь у дискусії за темою 4 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – вміння чітко, логічно та повно викладати основні положення, аргументовано відстоювати точку зору, пропонувати оригінальні рішення; 0,5 бали – основні положення викладено неповно, наявні помилки, або ж участь не достатньо активна. |
2 |
|
Вирішення ребусів |
Вирішення ребусів, розміщених у темі 4 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
0,5 бали – ребуси вирішено, помилок немає. |
1 |
|
Практичне заняття №6 |
Одноосібна доповідь за темою 4 |
Теоретична доповідь за питаннями теми 4 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна; 0,5 бали – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. |
1 |
|
Аналіз новин |
Пошук, аналіз та обговорення новин на питання теми 4 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – підбір новин відповідає заявленій проблемі, студент уміє аналізувати зібрану інформацію та робити відповідні висновки. |
1 |
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темі 4. Тестування за темою 4 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
2 |
|
Практичне заняття №7 |
Усне експрес-опитування за темою 5 |
Відповідь на теоретичне питання експрес-опитування за темою 5 практикуму. |
Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал. |
1 |
Одноосібна доповідь за темою 5 |
Теоретична доповідь за питаннями теми 5 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна; 0,5 бали – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. |
1 |
|
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темі 5. Тестування за темою 5 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
2 |
|
Практичне заняття №8 |
Участь у дискусії |
Підготовка та участь у дискусії за темою 6 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал - вміння чітко, логічно та повно викладати основні положення, аргументовано відстоювати точку зору, пропонувати оригінальні рішення |
1 |
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у змістовому модулі 1. Тестування за темами 1-6 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 20 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
4 |
|
Відповіді на питання до англомовного тексту |
Читання, переклад англомовного тексту та написання відповідей на питання до нього за темами 1, 2, 5, 6 (одного тексту на вибір) практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
Написання відповідей на питання до англомовного тексту оцінюється максимум у 2 бали. 2 бали – відповіді чіткі, логічні, повні, помилки в англійській мові відсутні; 1 бал – відповіді мають окремі помилки змістовного типу та помилки у використанні англійської мови. |
2 |
|
Практичне заняття №9 |
Усне експрес-опитування за темою 7 |
Відповідь на теоретичне питання експрес-опитування за темою 7 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал. |
1 |
Участь у мозковому штурмі |
Підготовка та участь у мозковому штурмі за темою 7 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
2 бали – вміння чітко, логічно та повно викладати основні положення, аргументовано відстоювати точку зору, пропонувати оригінальні рішення; 1 бал – основні положення викладено неповно, наявні помилки, або ж участь не достатньо активна. |
2 |
|
Вирішення ребусів |
Вирішення ребусів, розміщених у темі 7 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – ребуси вирішено, помилок немає. |
1 |
|
Практичне заняття №10 |
Аналіз новин |
Пошук, аналіз та обговорення новин на питання теми 7 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – підбір новин відповідає заявленій проблемі, студент уміє аналізувати зібрану інформацію та робити відповідні висновки. |
1 |
Одноосібна доповідь за темою 7 |
Теоретична доповідь за питаннями теми 7 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна; 0,5 бали – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. |
1 |
|
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темі 7. Тестування за темою 7 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
2 |
|
Практичне заняття №11 |
Участь у груповій доповіді-презентації |
Підготовка та участь у груповій доповіді-презентації за виділеними темами із теми 8 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал - вміння чітко, логічно та повно викладати основні положення, аргументовано відстоювати точку зору, представляти отримані результати у наочній формі |
1 |
Одноосібна доповідь за темою 8 |
Теоретична доповідь за питаннями теми 8 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна; 0,5 бали – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. |
1 |
|
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темі 8. Тестування за темою 8 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
2 |
|
Практичне заняття №12 |
Усне експрес-опитування за темою 9 |
Відповідь на теоретичне питання експрес-опитування за темою 9 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал. |
1 |
Доповідь-презентація |
Підготовка та участь доповіді-презентації за темою 9 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал - вміння чітко, логічно та повно викладати основні положення, аргументовано відстоювати точку зору, пропонувати оригінальні рішення |
1 |
|
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темі 9. Тестування за темою 9 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
2 |
|
Практичне заняття №13 |
Одноосібна доповідь за темою 10 |
Теоретична доповідь за питаннями теми 10 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна; 0,5 бали – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. |
1 |
Аналітичне завдання |
Проведення аналізу проблеми за темою 10 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
2 бали – вміння чітко, логічно та повно проаналізувати наявний матеріал, зробити правильні висновки; 1 бал – аналіз здійснено неповно, наявні помилки. |
2 |
|
Вирішення ребусів
|
Вирішення ребусів, розміщених у темі 10 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – ребуси вирішено, помилок немає. |
1 |
|
Практичне заняття №14 |
Аналіз новин
|
Пошук, аналіз та обговорення новин на питання теми 10 практикуму URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
1 бал – підбір новин відповідає заявленій проблемі, студент уміє аналізувати зібрану інформацію та робити відповідні висновки. |
1 |
Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle |
Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у 2 змістовому модулі. Тестування за темами 7-10 проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 20 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,2 бала. |
4 |
|
Написання есе за темами 7, 8, 10 (на вибір) практикуму за методичними рекомендаціями, що розміщено у практикумі URL : https://tinyurl.com/3db5b3ws |
2 бали – добре структуроване, логічне викладення матеріалу, зроблені власні висновки, текст повністю авторський; 1 бал – структуроване, логічне викладення матеріалу, проте інформація фрагментарна, неповна, висновки не логічні, текст має запозичення. |
2 |
||
Усього за поточний контроль |
42 |
|
|
60 |
Підсумковий контроль |
||||
Екзамен |
Усна відповідь на два теоретичних питання |
Питання для підготовки до підсумкового контролю викладено у СЕЗН ЗНУ: URL : https://tinyurl.com/3t3mpxs5 |
Завдання містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 5 балів Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою: – 5 балів – повне висвітлення питання, уміння самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особистісну позицію; – 4 бали – висвітлення суттєвих ознак, понять, явищ, закономірностей, зв’язків між ними. – 3 бали – часткове висвітлення питання. – 1-2 бали – поверхневе висвітлення питання. |
10 |
Тестування |
Тестування проводиться в СЕЗН ЗНУ. |
Тестове завдання складається з 20 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,25 бала. |
5 |
|
Визначення категорій |
Усно дати визначення категорій |
Завдання складається з 5 категорій. За правильну визначення однієї категорії студент отримує 1 бал |
5 |
|
Індивідуальне навчально-дослідне завдання |
Виконання індивідуального навчально-дослідного завдання із заданої теми, презентаційний (графічний, наочний) матеріал, знання дослідженого матеріалу та здатність самостійно проаналізувати та ґрунтовно охарактеризувати матеріал дослідження |
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуального завдання, становить 20 балів (15 балів - звіт, 5 балів - презентація). Критерії оцінювання звіту: 15 балів - повне розкриття теми, наявність власної думки, висновків та списку використаних літературних джерел; 10-14 балів - тема розкрита не повністю, наявні помилки в оформленні; 5-9 балів - наявні матеріали, які не дозволили студенту розкрити тему, відсутня думка студента; 1-4 бали - наявні окремі матеріали, які не дозволяють оцінити думку студента щодо теми дослідження. Критерії оцінювання презентації: 5 балів - презентація точно відповідає темі, містить важливу інформацію, має чітку, логічно вибудувану структуру, робота є прикладом високого рівня володіння комп'ютерними технологіями; 3-4 бали - загалом презентація відповідає темі і є досить інформативною, прослідковується певна структура в розміщенні інформації, проте естетичний вигляд дещо псує недостатньо чітка структура розміщення інформації та не зовсім доречна графіка оформлення. 1-2 бали - містить близький за тематикою матеріал, але не несе важливої інформативної функції, важко вловити структуру подання інформації, графіки і таблиці відсутні, естетичний вигляд незадовільний (відсутня чітка структура розміщення інформації, недоречна графіка оформлення). |
20 |
|
Усього за підсумковий контроль |
4 |
|
|
40 |