Тема 1. Сутність Інтернет в маркетингу

Маркетингові можливості Інтернету для організації сучасної бізнес-практики. Визначення Інтернету та основні етапи його розвитку. Історія розвитку соціальних мережевих технологій. Формати діджитал-комунікації (web 1.0, web 2.0, web 3.0). Переваги соціальних мереж. Інструментарій соціальних мереж. Типологічна система класифікації соціальних мереж. Соціальні мережі. Блоги. Мікроблоги. Файлообмінники. Соціальні новинні мережі. Вікі-проекти. Сайти закладок. Віртуальні світи. Підкасти та водкасти. Мультиінструментальні ЗМІ. Функції соціальних мереж.

Визначення електронного бізнесу. Напрями електронного бізнесу. Основні бізнес-моделі. Електронний маркетинг та інтернет-маркетинг. Інструменти інтернет маркетингу. Специфіка реалізації функцій маркетингу в мережі Інтернет. Напрямки Інтернет-маркетингу, його особливості та відмінності від традиційного маркетингу. Актуальні напрями розвитку зв'язків із громадськістю в Інтернет.


Ostatnia modyfikacja: Monday, 29 January 2024, 09:35