Питання до заліку
1. Вплив наукових шкіл на розвиток корекційної педагогіки.
2. Місце корекційної педагогіки в системі спеціальної освіти.
3. Основні принципи і методи корекційної роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку.
4. Спеціальна психологія як основа розуміння психофізичних порушень у дітей.
5. Інтеграція теоретичних знань у практику корекційної роботи.
6. Особливості регулювання інклюзивної освіти в Україні.
7. Міжнародні норми, які регулюють права дітей з особливими освітніми потребами.
8. Взаємодія освітніх, медичних та соціальних інституцій у процесі корекційної роботи.
9. Соціалізація дітей з порушеннями розвитку: визначення та особливості.
10. Моделі психологічної підтримки для дітей з особливими потребами.
11. Психоемоційна підтримка дітей у процесі соціалізації.
12. Підходи до адаптації дітей з особливими потребами у навчальних колективах.
13. Роль батьків у корекційному процесі.
14. Стратегії залучення сім’ї до корекційної роботи.
15. Методи психологічної підтримки батьків дітей з психофізичними порушеннями.
16. Особливості мовленнєвих порушень у дітей з інтелектуальними порушеннями.
17. Логоритмічні методи корекції мовлення.
18. Сенсомоторна корекція мовлення: інтегровані підходи.
19. Використання альтернативної та додаткової комунікації у корекції мовлення.
20. Практичне застосування корекційних технологій у логопедичній роботі.
21. Методи діагностики мовленнєвих порушень у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями.
22. Логопедичні та психолого-педагогічні методики роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями.
23. Практичні рекомендації для фахівців щодо роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями.
24. Індивідуальні підходи до корекції мовлення у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями.
25. Оцінка ефективності логопедичної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями.