Питання до заліку

1.         Вплив наукових шкіл на розвиток корекційної педагогіки.

2.         Місце корекційної педагогіки в системі спеціальної освіти.

3.         Основні принципи і методи корекційної роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку.

4.         Спеціальна психологія як основа розуміння психофізичних порушень у дітей.

5.         Інтеграція теоретичних знань у практику корекційної роботи.

6.         Особливості регулювання інклюзивної освіти в Україні.

7.         Міжнародні норми, які регулюють права дітей з особливими освітніми потребами.

8.         Взаємодія освітніх, медичних та соціальних інституцій у процесі корекційної роботи.

9.         Соціалізація дітей з порушеннями розвитку: визначення та особливості.

10.      Моделі психологічної підтримки для дітей з особливими потребами.

11.      Психоемоційна підтримка дітей у процесі соціалізації.

12.      Підходи до адаптації дітей з особливими потребами у навчальних колективах.

13.      Роль батьків у корекційному процесі.

14.      Стратегії залучення сім’ї до корекційної роботи.

15.      Методи психологічної підтримки батьків дітей з психофізичними порушеннями.

16.      Особливості мовленнєвих порушень у дітей з інтелектуальними порушеннями.

17.      Логоритмічні методи корекції мовлення.

18.      Сенсомоторна корекція мовлення: інтегровані підходи.

19.      Використання альтернативної та додаткової комунікації у корекції мовлення.

20.      Практичне застосування корекційних технологій у логопедичній роботі.

21.      Методи діагностики мовленнєвих порушень у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями.

22.      Логопедичні та психолого-педагогічні методики роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями.

23.      Практичні рекомендації для фахівців щодо роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями.

24.      Індивідуальні підходи до корекції мовлення у дітей з помірними інтелектуальними порушеннями.

25.      Оцінка ефективності логопедичної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями.


Последнее изменение: Sunday, 6 October 2024, 20:45