ТЕМА 15. ДІЛОВІ ЯКОСТІ ФІНАНСИСТА І БАНКІРА

Мета вивчення теми: з’ясувати роль менеджера як особистості і як працівника, зрозуміти сутність і роль ділових комунікацій у фінансово-банківських установах, засвоїти етику ділових відносин у підприємництві.

 

План

 

15.1. Менеджер як особистість і як працівник

15.2. Ділові комунікації у фінансово-банківських установах

15.3 Етика ділових відносин

 

Ключові поняття: менеджер, банк, організація, інформація, комунікація, ділові стосунки, етикет.

 

  Конспект лекції наведено у навчальному посібнику  - Череп А.В., Горбунова А.В. Вступ до спеціальності : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавр спеціальності «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» освітньо-професійної програми «Фінанси і кредит» (URL: http://surl.li/emqjkk)

Last modified: Monday, 7 October 2024, 4:55 PM