Система накопичення балів

Система накопичення балів за дисципліною "Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовлення" побудована на основі поєднання поточного і підсумкового контролю, що дає можливість студентам набрати максимальну кількість балів за кожен вид діяльності впродовж семестру.

Поточний контроль

Поточний контроль включає оцінювання активності під час семінарських занять, виконання практичних завдань та самостійної роботи. Оцінювання проводиться за такими критеріями:

  1. Семінарські заняття – 48 балів (6 занять по 8 балів кожне):

    • Участь у дискусіях.
    • Створення концептуальних карт, часових шкал, діаграм.
    • Презентації результатів групових проєктів.
    • Розробка логопедичних заключень і корекційних програм.
  2. Самостійна робота – 12 балів:

    • Виконання завдань на основі теоретичного матеріалу.
    • Підготовка звітів, презентацій та порівняльного аналізу.

Підсумковий контроль

Підсумковий контроль здійснюється у формі екзамену, що включає:

  1. Тестування – 20 балів:

    • Теоретичне завдання на 40 запитань (кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 бала).
  2. Розв’язання практичних кейсів – 20 балів:

    • Студенти розробляють детальний звіт, що включає опис умовної особи з мовленнєвими порушеннями, логопедичне заключення, індивідуальну корекційну програму та використання сучасних технологій.

Шкала оцінювання:

  • 90-100 балів – "Відмінно" (A)
  • 85-89 балів – "Дуже добре" (B)
  • 75-84 балів – "Добре" (C)
  • 70-74 балів – "Задовільно" (D)
  • 60-69 балів – "Достатньо" (E)
  • 35-59 балів – "Незадовільно" з можливістю повторного складання (FX)
  • 1-34 балів – "Незадовільно" з обов'язковим повторним курсом (F)

Последнее изменение: Tuesday, 8 October 2024, 21:05