Рекомендована література
Основна література:
- Базима Н. В., Качуровська О. Б., Коломієць Ю. В., Мартиненко І. В. Дитина з труднощами в навчанні в інклюзивному класі: Навчально-методичний посібник. Київ: ДІА, 2019. 148 с.
 - Брембаті Ф., Доніні Р. Специфічні розлади розвитку дитини та процес навчання: Практичні рекомендації для батьків і педагогів. Харків: «Ранок», 2019. 160 с.
 - Данілавічютє Е. А. Обґрунтування методики діагностики готовності дошкільників із НЗНМ до опанування навичок читання. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі. Наук.-метод. зб.: Вип. 5 / За ред. В. І. Бондаря, В. В. Засенка. Київ: Наук. світ, 2004. С. 215–218.
 - Ільяна В.М. Дислексія: підтримка дитини з особливими мовленнєвими потребами в освітньому середовищі : навч.-метод. посіб. Київ, 2023. 158 с.
 - Чередніченко Н. В. Початковий курс навчання української мови молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Київ: Видавничий Дім «Слово», 2014. 208 с.
 
Додаткова література:
1. Журавльова Л. С. Система комплексної корекційної роботи з мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2020. Вип. 2 (25). С. 44–55.
2. Калмикова Л. О. Формування мовленнєвих умінь і навичок у дітей: психолінгвістичний та лінгвометодичний аспекти. Київ: НМЦВО, 2003. 320 с.
3. Компанець Н. М. Технологія навчання читання: поєднання аналітичного і синтетичного способів. Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. 2010. №4. С. 27–32.
4. Лісова Л. І. Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: Монографія. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друк-Сервіс», 2015. 224 с.
5. Логопедія: підручник. За ред. М. К. Шеремет. 5-те вид. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2018. 856 с.
6. Мартинчук О. В. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. 2015. №24. С. 77–83.
7. Марченко І. С., Кобилякова Т. В. Профілактика оптичної дисграфії: навчально-методичний посібник. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. 101 с.
8. Марченко І. С. Спеціальна методика початкового навчання української мови (логопедична робота з корекції порушень мовлення у дошкільників): навчальний посібник. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2010. 288 с.
9. Медико-соціальна реабілітація дітей з порушенням мовленнєвого розвитку. Якщо в дитини дислексія / Авт. – упоряд. С.С. Горобець, Н.М. Гмитрук. Маньківка, 2009. 36 с.
10. Меліченко В. М. До питання вивчення механізмів читання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. Теорія і практика сучасної логопедії: зб. наук. праць. Київ: Актуальна освіта, 2007. Вип. 4. С. 88–91.
11. Момот Т. Л. Корекція дислексій. Тернопіль, 2021. 16 с.
12. Момот Т. Л. Корекція дисграфій. Тернопіль, 2014. 16 с.
13. Неврологічні основи логопедії. За ред. М. К. Шеремет, О. В. Боряк. Суми: ФОП Цьома С. П., 2016. 252 с.
14. Пахомова Н. Г. Теорія і практика професійної підготовки логопедів у ВНЗ: монографія. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. 346 с.
15. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 1–4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Трофименко Л. І., Ільяна В. М., Пригода З. С., Аркадьєва О. О., Грибань Г. В. Київ, 2018.
16. Тарасун В. В. Основи теорії і практики логодидактики: підручник для вищих навчальних закладів. Київ: Каравела, 2017. 326 с.
17. Тихонова К. С. Труднощі навчання: дислексія, дисграфія, дискалькулія. Харків: Ранок, 2020. 152 с.