Види і зміст контрольних заходів

 

Вид заняття/

роботи

Вид контрольного заходу

Зміст контрольного заходу*

Критерії оцінювання

та термін виконання*

Усього балів

1

2

3

4

5

Поточний контроль

Практичне заняття №1

Усне опитування за темою 1

Відповідь на теоретичне питання опитування за темою 1

Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал.

1

Аналітична доповідь за темою 1

Підготовка аналітичної доповіді за проблематикою «Місце ТНК (оберіть компанію) у міжнародному бізнесі».

Вимоги до виконання:

Оберіть компанію, вивчіть її історію створення, визначте до якого етапу розвитку ТНК вона відноситься.

Проаналізуйте місце обраної ТНК у сучасному міжнародному бізнесі (у т.ч. оцініть її місце в різних рейтингах, оцініть її індекс транснаціоналізації).

Інформацію представте у наочній формі (доповідь у текстовому редакторі або презентація, на вибір студента).

Аналітична доповідь оцінюється у 3 бали. Практичні навички студента оцінюються таким чином: 1 бал – аналітична доповідь підготовлена зі значними помилками, наявна висока фрагментарність інформації; 2 бали – аналітичну доповідь підготовлено з незначними помилками, присутні окремі неточності; 3 бали – аналітичну доповідь виконано без помилок на достатньо високому теоретико-практичному рівні.

3

Самостійна робота до теми 1

Кейс

Ознайомитися, прочитати матеріали кейсу та дати відповіді на питання

2 бали – відповіді повні;

1 бал – відповіді неповні, поверхневі.

2

Практичне заняття №2

Усне опитування за темою 2

Відповідь на теоретичне питання опитування за темою 2

Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал.

1

Одноосібна доповідь за темою 2

Теоретична доповідь за питаннями теми 2

Інформацію представте у наочній формі (доповідь у текстовому редакторі або презентація, на вибір студента).

3 бали – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна, якісно оформлена;

2 бали – доповідь характеризується широкими знаннями, але є недоліки в оформленні;

1 бал – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки.

3

Самостійна робота до теми 2

Кейс

Ознайомитися, прочитати матеріали кейсу та дати відповіді на питання

2 бали – відповіді повні;

1 бал – відповіді неповні, поверхневі.

2

Практичне заняття №3

Усне опитування за темою 3

Відповідь на теоретичне питання опитування за темою 3

Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал.

1

Одноосібна доповідь за темою 3

Теоретична доповідь за питаннями теми 3

Інформацію представте у наочній формі (доповідь у текстовому редакторі або презентація, на вибір студента).

3 бали – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна, якісно оформлена;

2 бали – доповідь характеризується широкими знаннями, але є недоліки в оформленні;

3

1 бал – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки.

 

Самостійна робота до теми 3

Кейс

Ознайомитися, прочитати матеріали кейсу та дати відповіді на питання

2 бали – відповіді повні;

1 бал – відповіді неповні, поверхневі.

2

Практичне заняття №4

Усне опитування за темою 4

Відповідь на теоретичне питання опитування за темою 4

Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал.

1

Одноосібна доповідь за темою 4

Теоретична доповідь за питаннями теми 4

Інформацію представте у наочній формі (доповідь у текстовому редакторі або презентація, на вибір студента).

3 бали – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна, якісно оформлена;

2 бали – доповідь характеризується широкими знаннями, але є недоліки в оформленні;

1 бал – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки.

3

Самостійна робота до теми 4

Есе

Написання есе за темою (на вибір):

1. Наслідки діяльності видобувних ТНК для приймаючих країн.

2. Наслідки діяльності технологічних (інформаційних) ТНК для приймаючих країн та країн базування

3. Вплив ШІ на перспективи розвитку сучасних МНК.

Есе пишеться автором самостійно на основі вивчених джерел за темою. В структурі має бути:

- вступ, який розкриває проблему, чому це питання доцільно досліджувати,

- аналіз проблеми з різних боків та аспектів з прикладами з реального життя,

- висновки та пропозиції вирішення

Есе оцінюється максимум у 2 бали.

2 бали – добре структуроване, логічне викладення матеріалу, зроблені власні висновки, текст повністю авторський;

1 бал – структуроване, логічне викладення матеріалу, проте інформація фрагментарна, неповна, висновки не логічні, текст має запозичення

2

Практичне заняття №5

Усне опитування за темою 5

Відповідь на теоретичне питання опитування за темою 5

Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал.

1

Кейс

Ознайомитися, прочитати матеріали кейсу та дати відповіді на питання

2 бали – відповіді повні;

1 бал – відповіді неповні, поверхневі.

2

Самостійна робота до теми 5

Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle

Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темах 1-5. Тестування проводиться в СЕЗН ЗНУ.

Тестове завдання складається з 20 тестових питань.

За правильну відповідь на одне питання студент

отримує 0,15 бала.

3

Практичне заняття №6

Дискусія

Дискусія за темою: як продовжити життя товарам якісним та з високою доданою вартістю?

Активна участь студента в дискусії оцінюється в 1 бал.

1

Одноосібна доповідь-презентація за темою 6

Теоретична доповідь за питаннями теми 6:

1. Сутність маркетингових стратегій ТНК.

2. Міжнародний життєвий цикл товару

3. Вплив міжнародного середовища на маркетингову стратегію ТНК

Розкрийте питання, інформацію представте у наочній формі (презентація на 12 слайдів).

3 бали – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна, якісно оформлена;

2 бали – доповідь характеризується широкими знаннями, але є недоліки в оформленні;

1 бал – доповідь або ж знання неповні, поверхневі. Студент відтворює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки.

3

Самостійна робота до теми 6

Кейс

Ознайомитися, прочитати матеріали кейсу та дати відповіді на питання

2 бали – відповіді повні;

1 бал – відповіді неповні, поверхневі.

2

Практичне заняття №7

Усне опитування за темою 7

Відповідь на теоретичне питання опитування за темою 7

Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал.

1

Аналітична доповідь за темою 7

Підготовка аналітичної доповіді за проблематикою «Планування фінансової діяльності ТНК (оберіть компанію)».

Вимоги до виконання:

Оберіть компанію, вивчіть специфіку її фінансової діяльності, бюджет, ціноутворення.

Проаналізуйте, як обрана ТНК оптимізує своє оподаткування.

Інформацію представте у наочній формі (доповідь у текстовому редакторі або презентація, на вибір студента).

Аналітична доповідь оцінюється у 3 бали. Практичні навички студента оцінюються таким чином: 1 бал – аналітична доповідь підготовлена зі значними помилками, наявна висока фрагментарність інформації; 2 бали – аналітичну доповідь підготовлено з незначними помилками, присутні окремі неточності; 3 бали – аналітичну доповідь виконано без помилок на достатньо високому теоретико-практичному рівні.

3

Самостійна робота до теми 7

Кейс

Ознайомитися, прочитати матеріали кейсу та дати відповіді на питання

2 бали – відповіді повні;

1 бал – відповіді неповні, поверхневі.

2

Практичне заняття №8

Усне опитування за темою 8

Відповідь на теоретичне питання опитування за темою 8

Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал.

1

Одноосібна доповідь за темою 8

Теоретична доповідь за питаннями теми 8

Інформацію представте у наочній формі (доповідь у текстовому редакторі або презентація, на вибір студента).

3 бали – доповідь характеризується глибокими, узагальненими, системними знаннями, повна і послідовна, якісно оформлена;

2 бали – доповідь характеризується широкими знаннями, але є недоліки в оформленні;

3

Самостійна робота до теми 8

Кейс

Ознайомитися, прочитати матеріали кейсу та дати відповіді на питання

2 бали – відповіді повні;

1 бал – відповіді неповні, поверхневі.

2

Практичне заняття №9

Дискусія

Дискусія за темою: які МНК є найпотужнішими у світі?

Активна участь студента в дискусії оцінюється в 1 бал.

1

Одноосібна доповідь-презентація за темою 9

Підготовка аналітичної доповіді за проблематикою «Галузеві особливості діяльності ТНК (оберіть галузь)».

Вимоги до виконання:

Оберіть галузь, вивчіть особливості і місце у світовій торгівлі.

Проаналізуйте, які ТНК в ній функціонують і як вони її ділять.

Зробіть прогноз на майбутнє щодо проблем і перспектив розвитку даної галузі.

Інформацію представте у наочній формі (доповідь у текстовому редакторі або презентація, на вибір студента).

Аналітична доповідь оцінюється у 3 бали. Практичні навички студента оцінюються таким чином: 1 бал – аналітична доповідь підготовлена зі значними помилками, наявна висока фрагментарність інформації; 2 бали – аналітичну доповідь підготовлено з незначними помилками, присутні окремі неточності; 3 бали – аналітичну доповідь виконано без помилок на достатньо високому теоретико-практичному рівні.

3

Самостійна робота до теми 9

Есе

Написання есе за темою роль ТНК у військових конфліктах.

Есе пишеться автором самостійно на основі вивчених джерел за темою. В структурі має бути:

- вступ, який розкриває проблему, чому це питання доцільно досліджувати,

- аналіз проблеми з різних боків та аспектів з прикладами з реального життя,

- висновки та пропозиції вирішення

Есе оцінюється максимум у 2 бали.

2 бали – добре структуроване, логічне викладення матеріалу, зроблені власні висновки, текст повністю авторський;

1 бал – структуроване, логічне викладення матеріалу, проте інформація фрагментарна, неповна, висновки не логічні, текст має запозичення

2

Практичне заняття №10

Усне опитування за темою 10

Відповідь на теоретичне питання опитування за темою 10

Правильна відповідь студента на одне теоретичне питання оцінюється в 1 бал.

1

Кейс

Ознайомитися, прочитати матеріали кейсу та дати відповіді на питання

2 бали – відповіді повні;

1 бал – відповіді неповні, поверхневі.

2

Самостійна робота до теми 10

Тестові завдання у системі дистанційного навчання Moodle

Питання для підготовки: питання за теоретичним матеріалом, пройденим у темах 6-10. Тестування проводиться в СЕЗН ЗНУ.

Тестове завдання складається з 20 тестових питань.

За правильну відповідь на одне питання студент

отримує 0,15 бала.

3

Усього за поточний контроль

30

 

 

60

Підсумковий контроль

Екзамен

Усна відповідь на два теоретичних питання

Питання для підготовки до підсумкового контролю викладено у СЕЗН ЗНУ

Завдання містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 5 балів Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:

 – 5 балів – повне висвітлення питання, уміння самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особистісну позицію;

– 4 бали – висвітлення суттєвих ознак, понять, явищ, закономірностей, зв’язків між ними.

– 3 бали – часткове висвітлення питання.

– 1-2 бали – поверхневе висвітлення

питання.

10

Тестування

Тестування проводиться в СЕЗН ЗНУ.

Тестове завдання складається з 20 тестових питань. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 0,25 бала.

5

Визначення категорій

Усно дати визначення категорій

Завдання складається з 5 категорій. За правильну визначення однієї категорії студент отримує 1 бал

5

Індивідуальне навчально-дослідне завдання

Виконання індивідуального навчально-дослідного завдання із заданої теми, презентаційний (графічний, наочний) матеріал, знання дослідженого матеріалу та здатність самостійно проаналізувати та ґрунтовно охарактеризувати матеріал дослідження

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуального завдання, становить 20 балів (15 балів - звіт, 5 балів - презентація).

Критерії оцінювання звіту:

15 балів - повне розкриття теми, наявність власної думки, висновків та списку використаних літературних джерел; 10-14 балів - тема розкрита не повністю, наявні помилки в оформленні;

5-9 балів - наявні матеріали, які не дозволили студенту розкрити тему, відсутня думка студента;

1-4 бали - наявні окремі матеріали, які не дозволяють оцінити думку студента щодо теми дослідження.

Критерії оцінювання презентації:

5 балів - презентація точно відповідає темі, містить важливу інформацію, має чітку, логічно вибудувану структуру, робота є прикладом високого рівня володіння комп'ютерними технологіями;

3-4 бали - загалом презентація відповідає темі і є досить інформативною, прослідковується певна структура в розміщенні інформації, проте естетичний вигляд дещо псує недостатньо чітка структура розміщення інформації та не зовсім доречна графіка оформлення.

1-2 бали - містить близький за тематикою матеріал, але не несе важливої інформативної функції, важко вловити структуру подання інформації, графіки і таблиці відсутні, естетичний вигляд незадовільний (відсутня чітка структура розміщення інформації, недоречна графіка оформлення).

20

Усього за

підсумковий контроль

4

 

 

40

 

 

 

Шкала оцінювання ЗНУ: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

Last modified: Saturday, 20 September 2025, 3:14 PM