Поточний контроль (очна форма навчання)

 

На початку аудиторного заняття протягом семестру

Бліц–опитування (БО)

Проміжний оглядовий зріз знань за темами минулих лекцій і практичних занять (протягом
5-7 хвилин): самостійне опрацювання теоретичного (рівень «відтворення» та «розуміння») та практичного (рівень «застосування» та «створення») навчального матеріалу; формат – групові та індивідуальні завдання, обговорення та дискусія.

Передбачає надання повних відповідей і доповнень; спонукає здобувачів до систематичної самостійної роботи при підготовці до поточних занять; активізує абстрактне мислення із застосуванням методу аналізу та синтезу;
не передбачає бального оцінювання.

 

-

 

Змістовий модуль 1.

 

Практичне заняття 1

Тестування з теоретичних питань заняття (ТП1) 

Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих за  матеріалом тем 1–2.

 

ТП 1

Тестові питання оцінюються: правильно/неправильно. Кількість рівнозначних питань – 10.

Застосовується шкала переведення кількості правильних відповідей у бали з діапазону 0-4:

       незадовільний рівень:
0-2 – 0 балів (не зараховано);

       достатній рівень
(60% - 100% від максимального балу):
3-10 – 3, 4, 5 балів (зараховано), а саме:

3-5 – 2 бали;

6-8 – 3 бали;

9-10 – 4 балів.

4

 

Практичне заняття 2

Доповідь з теоретичних питань заняття та виконання практичного завдання 1.1 (ПЗ 1.1)

Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих  за  матеріалом теми 1-2.

 

ПЗ 1

Практичне завдання оцінюється комплексно максимально у 12 балів:

                    незадовільний рівень –
0 балів (не зараховано);

                    достатній рівень –

7-12 балів (зараховано).

12

 

Змістовий модуль 2.

 

Практичне заняття 3

Доповідь з теоретичних питань заняття та виконання практичного завдання 2.1 (ПЗ 2.1)

Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих  за  матеріалом темою 3.

 

ПЗ 2.1

Практичне завдання оцінюється комплексно максимально у 12 балів:

                    незадовільний рівень –
0 балів (не зараховано);

                    достатній рівень –

                    7-12 балів (зараховано).

12

 

Практичне заняття 4

Виконання практичного завдання 2.2 (ПЗ 2.2)

Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих  за  матеріалом темою 4.

ПЗ 2.2

Практичне завдання оцінюється комплексно максимально у 12 балів:

                    незадовільний рівень –
0 балів (не зараховано);

                    достатній рівень –

7-12 балів (зараховано).

12

 

Тестування з теоретичних питань заняття (ТП2)

Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих  за  матеріалом тем 3-4

 

Тестові питання оцінюються: правильно/неправильно. Кількість рівнозначних питань – 10.

Застосовується шкала переведення кількості правильних відповідей у бали з діапазону 0-4:

       незадовільний рівень:
0-2 – 0 балів (не зараховано);

       достатній рівень
(60% - 100% від максимального балу):
3-10 – 3, 4, 5 балів (зараховано), а саме:

3-5 – 2 бали;

6-8 – 3 бали;

9-10 – 4 балів.

4

 

Змістовий модуль 3 Основи забезпечення розвитку промислового підприємства

 

Практичне заняття 5

Тестування з теоретичних питань заняття (ТП3)  та

Перевірка рівня теоретичної складової сформованих  за  матеріалом тем

6-7.

 

Тестові питання оцінюються: правильно/неправильно. Кількість рівнозначних питань – 10.

Застосовується шкала переведення кількості правильних відповідей у бали з діапазону 0-4:

       незадовільний рівень:
0-2 – 0 балів (не зараховано);

       достатній рівень
(60% - 100% від максимального балу):
3-10 – 3, 4, 5 балів (зараховано), а саме:

3-5 – 2 бали;

6-8 – 3 бали;

9-10 – 4 балів.

 

4

 

Практичне заняття 6

виконання практичного завдання 3 (ПЗ 3)

Перевірка рівня практичної складової сформованих  за  матеріалом тем

6-7.

 

ПЗ 3

Практичне завдання оцінюється комплексно максимально у 12 балів:

                    незадовільний рівень –
0 балів (не зараховано);

                    достатній рівень –

7-12 балів (зараховано).).

12

 

Усього за поточний контроль

60

Zuletzt geändert: Mittwoch, 12. November 2025, 06:44