Система накопичення балів (поточний контроль очна форма навчання)
|
Поточний контроль (очна форма навчання) |
|
|||||||||||
|
На початку аудиторного заняття протягом семестру |
Бліц–опитування (БО) |
Проміжний оглядовий зріз знань за темами минулих лекцій і практичних занять (протягом |
Передбачає надання повних відповідей і доповнень; спонукає здобувачів до систематичної самостійної роботи при підготовці до поточних занять; активізує абстрактне мислення із застосуванням методу аналізу та синтезу;
|
- |
|
|||||||
|
Змістовий модуль 1. |
|
|||||||||||
|
Практичне заняття 1 |
Тестування з теоретичних питань заняття (ТП1) |
Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих за матеріалом тем 1–2.
|
ТП 1 Тестові питання оцінюються: правильно/неправильно. Кількість рівнозначних питань – 10. Застосовується шкала переведення кількості правильних відповідей у бали з діапазону 0-4: − незадовільний рівень: − достатній рівень 3-5 – 2 бали; 6-8 – 3 бали; 9-10 – 4 балів. |
4 |
|
|||||||
|
Практичне заняття 2 |
Доповідь з теоретичних питань заняття та виконання практичного завдання 1.1 (ПЗ 1.1) |
Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих за матеріалом теми 1-2.
|
ПЗ 1 Практичне завдання оцінюється комплексно максимально у 12 балів: − незадовільний рівень – − достатній рівень – 7-12 балів (зараховано). |
12 |
|
|||||||
|
Змістовий модуль 2. |
|
|||||||||||
|
Практичне заняття 3 |
Доповідь з теоретичних питань заняття та виконання практичного завдання 2.1 (ПЗ 2.1) |
Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих за матеріалом темою 3.
|
ПЗ 2.1 Практичне завдання оцінюється комплексно максимально у 12 балів: − незадовільний рівень – − достатній рівень – − 7-12 балів (зараховано). |
12 |
|
|||||||
|
Практичне заняття 4 |
Виконання практичного завдання 2.2 (ПЗ 2.2) |
Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих за матеріалом темою 4. |
ПЗ 2.2 Практичне завдання оцінюється комплексно максимально у 12 балів: − незадовільний рівень – − достатній рівень – 7-12 балів (зараховано). |
12 |
|
|||||||
|
Тестування з теоретичних питань заняття (ТП2) |
Перевірка рівня теоретичної та практичної складової сформованих за матеріалом тем 3-4
|
Тестові питання оцінюються: правильно/неправильно. Кількість рівнозначних питань – 10. Застосовується шкала переведення кількості правильних відповідей у бали з діапазону 0-4: − незадовільний рівень: − достатній рівень 3-5 – 2 бали; 6-8 – 3 бали; 9-10 – 4 балів. |
4 |
|
||||||||
|
Змістовий модуль 3 Основи забезпечення розвитку промислового підприємства |
|
|||||||||||
|
Практичне заняття 5 |
Тестування з теоретичних питань заняття (ТП3) та |
Перевірка рівня теоретичної складової сформованих за матеріалом тем 6-7.
|
Тестові питання оцінюються: правильно/неправильно. Кількість рівнозначних питань – 10. Застосовується шкала переведення кількості правильних відповідей у бали з діапазону 0-4: − незадовільний рівень: − достатній рівень 3-5 – 2 бали; 6-8 – 3 бали; 9-10 – 4 балів.
|
4 |
|
|||||||
|
Практичне заняття 6 |
виконання практичного завдання 3 (ПЗ 3) |
Перевірка рівня практичної складової сформованих за матеріалом тем 6-7.
|
ПЗ 3 Практичне завдання оцінюється комплексно максимально у 12 балів: − незадовільний рівень – − достатній рівень – 7-12 балів (зараховано).). |
12 |
|
|||||||
|
Усього за поточний контроль |
60 |
|||||||||||