Оцінювання
Система накопичення балів – проста сума всіх балів, які отримано студентом за семестр під час вивчення курсу. Розподіл балів, які отримують студенти, за темами кожного розділу наведено в таблиці:
Назва теми |
Кількість балів |
Розділ 1 |
|
Тема 1. Грошові системи: сутність та основні етапи розвитку |
3 |
Тема 2 Кредитні системи: сутність та структура |
3 |
Тема 3. Валютні системи: сутність та еволюція розвитку |
3 |
Тема 4 . Грошово-кредитна політика: сутність, типи та інструменти |
3 |
Тема 5. Міжнародні валютно-фінансові установи |
3 |
Контрольна робота (питання 1) |
5 |
Тестування в системі moodle |
10 |
Загальна кількість балів |
30 |
Розділ 2 |
|
Тема 6. Міжнародні валютно-фінансові установи |
3 |
Тема 7. Грошово-кредитна система США |
3 |
Тема 8. Грошово-кредитна система Великої Британії |
3 |
Тема 9. Грошово-кредитна система Японії |
3 |
Тема 10. Принципи функціонування банків в ісламських країнах) |
3 |
Контрольна робота (питання 2) |
5 |
Тестування в системі moodle |
10 |
Загальна кількість балів |
30 |
Всього за поточний контроль знань |
60 |
Підсумковий контроль (екзамен) |
40 |
Разом |
100 |
Види контролю і система накопичення балів
|
Вид контрольного заходу |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
1 |
Тестування в системі moodle |
2 |
10 |
20 |
2 |
Контрольне тестування за темами 1–10 |
10 |
2 |
20 |
3 |
Розв’язок практичних задач за темами 7–10 |
4 |
1 |
4 |
4 |
Індивідуальне опитування (захист доповідей) за темами 1–6 |
6 |
1 |
6 |
|
Контрольна робота |
2 |
5 |
10 |
5 |
Залік |
1 |
|
40 |
|
Разом |
21 |
|
100 |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ студентів на практичних заняттях
Критерії комплексного оцінювання доводяться до студентів на початку викладання навчальної дисципліни.
За темами дисципліни бали отримуються за розв’язок тестових вправ, а також за індивідуальне опитування (захист доповідей) чи розв’язок практичних задач.
Система накопичення балів за тестування з кожної теми – проста сума всіх балів, які отримано студентом за вірну відповідь з кожного завдання тесту, що розв’язується. Тест складається з 10 тестових завдань. Тестове завдання містить 5 відповідей, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,2 бали, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 2 бали.
У разі індивідуального опитування (захисту доповідей) бали нараховуються за такою схемою:
- максимальна кількість балів (1 бал) – відповідь або завдання відзначається повнотою виконання без допомоги викладача. Студент володіє узагальненими знаннями з предмета, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях; вміє застосовувати вивчений матеріал для внесення власних аргументованих суджень у практичній педагогічній діяльності.
Студент має системні, дієві здібності у навчальній діяльності, користується широким арсеналом засобів доказу своєї думки, вирішує складні проблемні завдання; схильний до системно-наукового аналізу та прогнозування явищ; уміє ставити та розв'язувати проблеми.
- кількість балів на 0,1–0,2 бали менше максимальної – відповідь і завдання – повні з деякими огріхами, виконані без допомоги викладача. Студент вільно володіє вивченим матеріалом, зокрема, застосовує його на практиці; вміє аналізувати і систематизувати наукову та методичну інформацію. Використовує загальновідомі доводи у власній аргументації, здатен до самостійного опрацювання навчального матеріалу; виконує дослідницькі завдання, але потребує консультації викладача.
- кількість балів на 0,3-0,4 бали менше максимальної – відповідь і завдання відзначаються неповнотою виконання без допомоги викладача. Студент може зіставити, узагальнити, систематизувати інформацію під керівництвом викладача; знання є достатньо повними; вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних педагогічних ситуаціях. Відповідь його повна, логічна, обґрунтована, але з деякими неточностями. Здатен на реакцію відповіді іншого студента, опрацювати матеріал самостійно, вміє підготувати реферат і захистити його найважливіші положення.
- кількість балів на 0,5-0,6 бали менше максимальної – відповідь і завдання відзначаються неповнотою виконання за консультацією викладача. Студент володіє матеріалом на початковому рівні (значну частину матеріалу засвоює на репродуктивному рівні). З допомогою викладача здатен відтворювати логіку наукових положень; має фрагментарні навички в роботі з підручником, науковими джерелами; має стійкі навички роботи з конспектом, може самостійно оволодіти більшою частиною навчального матеріалу. Може аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки; відповідь його правильна, але недостатньо осмислена.
- кількість балів на 0,7-0,8 бали менше максимальної – відповідь і завдання відзначаються фрагментарністю виконання за консультацією викладача або під його керівництвом. Студент володіє навчальним, матеріалом, виявляє здатність елементарно викласти думку.
Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів; з допомогою викладача виконує елементарні завдання; контролює свою відповідь з декількох простих речень; здатний усно відтворити окремі частини теми; має фрагментарні уявлення про роботу з науково-методичним джерелом, відсутні сформовані уміння та навички
- кількість балів на 0,9 бали менше максимальної – відповідь і завдання відзначаються фрагментарністю виконання під керівництвом викладача. Теоретичний зміст курсу засвоєно частково, необхідні практичні уміння роботи не сформовані, більшість передбачених навчальною програмою навчальних завдань не виконано.
За розв’язок практичних задач бали нараховуються за такою схемою:
– 1 бал – студент правильно вирішив задачу;
– 0,9-0,7 бали – студент вирішив задачу з помилками;
– 0,6-0,4 бали – студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення;
– 0,3-0,1 бали – студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;
– 0 – студент не вирішив задачу.
Якщо студент не набрав на практичних заняттях допуск до екзамену, то він має право добирати бали на консультації.
В межах кожного розділу студенти також проходять тестування в системі MOODLE, що дозволяє додатково перевірити теоретичні знання студента. Тест складається з 20 тестових завдань. Тестове завдання містить 5 відповідей, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,5 бали, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів.
Таким чином, виконавши вірно всі тестові завдання обох тестів в системі MOODLE студент може отримати 20 балів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ контрольної роботи
Контрольна робота має бути оформлена згідно вимог (http://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=6212#section-3).
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання контрольної роботи, складає 10 балів.
Критерії оцінювання контрольної роботи:
10 балів – повне розкриття обох питань, наявність власної думки, висновків та списку використаних літературних джерел;
9-7 бали – питання розкриті не повністю, наявні помилки в оформленні;
6-4 балів – наявні матеріали, які не дозволили студенту розкрити питання, відсутня думка студента;
3-1 балів – наявні окремі матеріали, які не дозволяють оцінити думку студента щодо досліджуваних питань.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то до екзамену він не допускається.
Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ (Залік)
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання екзаменаційної роботи, складає 40 балів Екзаменаційна робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 14 балів, задачу, яка оцінюється в 4 бали, визначення двох фахових категорій, кожна з яких оцінюється в 4 бали.
Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:
- максимальна оцінка (14 балів): високий рівень знань і навичок: відповідь повна, логічна з елементами самостійності; вдало використовується вивчений матеріал при наведенні прикладів; відповідь підкріплюється посиланнями на додаткову літературу;
- 10-13 бали: досить високий рівень знань і навичок: відповідь логічна, містить деякі неточності при формулюванні узагальнень, наведенні прикладів; наявні труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків, слабке знання додаткової літератури;
- 9-12 бали: наявність знань лише основної літератури, студент відповідає по суті на питання і в загальній формі розбирається в матеріалі, але відповідь неповна і містить неточності, порушується послідовність викладання матеріалу, виникають труднощі, застосовуючи знання при наведенні прикладів;
5-8 бали: неповні знання студента основної літератури; студент лише в загальній формі розбирається в матеріалі, відповідь неповна і неглибока; недосить правильні формулювання, порушується послідовність викладення матеріалу, виникають труднощі при наведенні прикладів;
- 1-4 бали: студент не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки при формулюванні та висвітленні понять, на додаткові питання відповідає не по суті, робить велику кількість помилок при відповіді;
- 0 балів: студент не розкрив поставлені питання, не засвоїв матеріал в обсязі, достатньому для подальшого навчання.
Результат вирішення студентом задачі оцінюється за такою шкалою:
максимальна оцінка (4 бали): студент правильно вирішив задачу;
- 3 бали: студент вирішив задачу з незначними помилками;
- 2 бали: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення;
- 1 бал: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;
- 0 бали: студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі або студент не вирішив задачу.
Результат розкриття студентом сутності категорій (4 бали за 1 категорію):
- максимальна оцінка (4 бали): студент правильно розкрив суть категорії;
- 3 бали: студент дав не повну характеристику категорії без суттєвих помилок або з незначними помилками;
- 1-2 бали: студент дав не повну характеристику категорії з суттєвими помилками або зі значними помилками;
- 0 бали: студент не знає визначення категорії.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |