Система накопичення балів
Види контролю і система накопичення балів
Накопичення балів студентами відбувається у період вивчення дисципліни на підставі проведення викладачем двох основних видів контролю: поточного (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу в обсязі певної теми чи окремого розділу) та підсумкового (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу по завершенню курсу).
Максимальна кількість балів за результатами поточного контролю складає 60 балів, з яких: - 30 - за теоретичні знання (доповіді на практичних заняттях, проходження тестування); - 30 - за практичні вміння (розв’язання практичних ситуацій, виконання практико-орієнтованих завдань).
| 
   Поточне тестування та самостійна робота  | 
  
   Залік  | 
  
   Сума  | 
  
  
  | 
  
 ||
| 
   40  | 
  
   100  | 
  
  ||||
| 
   Розділ 1  | 
  
   Розділ 2  | 
  
   
  | 
  
  
  | 
  
 ||
| 
   30  | 
  
   30  | 
  
   
  | 
  
  
  | 
  
 ||
Допуск до підсумкового контролю складає 35 балів
| 
   № з/п  | 
  
   
 Вид контрольного заходу  | 
  
   Кількість контрольних заходів  | 
  
   Кількість балів за 1захід  | 
  
   Усього балів  | 
 
| 
   Поточний контроль  | 
 ||||
| 
   1  | 
  
   Робота на практичних заняттях  | 
  
   3  | 
  
   5  | 
  
   15  | 
 
| 
   2  | 
  
   Групова робота (тренінгові заняття)  | 
  
   2  | 
  
   5  | 
  
   10  | 
 
| 
   3  | 
  
   Виконання самостійних завдань (аналіз ситуації, творчі завдання, презентації)  | 
  
   3  | 
  
   5  | 
  
   15  | 
 
| 
   4  | 
  
   Написання контрольної роботи за результатами вивчення Розділів 1,2  | 
  
   2  | 
  
   0-10  | 
  
   20  | 
 
| 
   Підсумковий контроль - залік  | 
 ||||
| 
   
 5  | 
  
   Індивідуальне навчально-практичне завдання  | 
  
   
 1  | 
  
   20  | 
  
   20  | 
 
| 
   Контрольне тестування за вивченим матеріалом курсу  | 
  
   20  | 
  
   20  | 
 ||
| 
   Усього:  | 
  
   11  | 
  
   
  | 
  
   100  | 
 |
Критерії оцінювання роботи на практичних заняттях:
Оцінка «відмінно»:
- знання і розуміння всього програмного матеріалу в повному обсязі;
- послідовне, логічне, обґрунтоване, безпомилкове викладання матеріалу;
- самостійне, впевнене і правильне застосування знань при вирішенні практичних задач;
- вміле й вірне формулювання висновків та узагальнень.
Оцінка «добре»:
- знання і розуміння всього програмного матеріалу в цілому;
- послідовне, логічне, обґрунтоване викладення матеріалу;
- правильне і без особливих труднощів застосування знань при вирішенні практичних завдань;
- допущення окремих несуттєвих помилок під час відповіді.
Оцінка «задовільно»:
- механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу;
- спрощення викладання матеріалу та відсутність ґрунтовних навичок пояснення базових положень;
- нечітке та непослідовне застосування знань під час вирішення практичних завдань;
- допущення окремих суттєвих помилок під час відповіді,
Оцінка «незадовільно»:
- поверхове знання і розуміння основного матеріалу;
- непослідовне викладання матеріалу з допущенням багатьох істотних помилок;
- невміння робити висновки та узагальнення;
- невміння застосувати знання під час вирішення практичних завдань та відсутність навичок тлумачення базових психологічних понять і категорій.
Критерії оцінювання індивідуального навчально-дослідницького завдання.
1. Дослідження особистості (групи) за допомогою арт-терапевтичних методик і технік:
- постановка цілей та завдань роботи – 3 бали;
- підбір необхідної арт-терапевтичної методики з урахуванням мети та завдань роботи – 3 бали;
- проведення методики – 5 балів;
- аналіз отриманих результатів – 6 балів;
- визначення труднощів, які виникали при виконанні завдання – 3 бали.
2. Розробка арт-терапевтичної програми роботи з певною категорією клієнтів:
- вибір проблематики та групи клієнтів, на роботу з якими спрямована програма – 3 бали;
- постановка цілей та завдань роботи – 3 бали;
- підбір необхідних арт-терапевтичних методик з урахуванням мети та завдань роботи – 3 бали;
- розробка орієнтовного плану роботи з клієнтом чи групою – 5 балів;
- аналіз отриманих результатів та прогнозування ефективності її використання у роботі з клієнтом чи групою – 3 бали;
- визначення труднощів, які виникали при створенні програми – 3 бали.