Короткий опис

Метою викладання навчальної дисципліни «Арт-дискурси мас-медійної комунікації (живопис, скульптура, архітектура)» є вивчення студентами основних понять і теоретичних положень курсу; вироблення уміння правильно й ефективно аналізувати матеріали на арт тематику, розуміти особливості арт-дискурсів мас-медіа; оволодіти навичками роботи з журналістськими матеріалами на культурну тематику, використання отриманих умінь в журналістській роботі; виробити візуальні тенденції просторового світобачення, колірних та пластичних рішень подачі інформації в ЗМІ.

-         особливості арт-дискурсів як соціокультурного феномену та предмета  журналістики;

-         етапи зародження, формування та розвитку арт-журналістики як специфічного виду інформаційної діяльності протягом всієї історії її існування, специфічні риси друкованих та електронних ЗМІ;

-         цілі, завдання та функції арт-журналістики, що реалізуються при висвітленні конкретних проблем пов’язаних зі кульутрою;

-         типологію сучасної культурної періодики та жанрову структуру журналістської творчості  журналіста в друкованих ЗМІ ;

-         жанрову систему сучасних електронних ЗМІ та її співвідношення з жанрами сучасної арт-журналістики;

-         професійні можливості сучасного журналіста, які працюють у сфері кульутру, і труднощі, що виникають при виборі тієї або іншої професійної позиції, пов’язані безпосередньо зі культурною журналістикою.

.Вміти:

-         аналізувати специфіку журналістської діяльності в арт-журналістиці;

-         використовувати первинні знання про основи арт- журналістики;

-         аналізувати як власну професійну діяльність арт-журналіста, так і роботу колег;

-         використовувати всю сукупність існуючих нині прийомів професійної діяльності журналіста у сфері кульутри;

-         класифікувати види мистецтва та аналізувати їх специфіку;

-         здійснити моніторинг культурної проблематики в ЗМІ;

-         систематизувати досягнення і перспективи використання інформаційних технологій в арт-журналістиці.


Última modificación: Wednesday, 8 de February de 2017, 11:04