Система накопичення балів


Види контролю та система накопичення балів


Поточний контроль знань

Залік

Сума

Розділ 1

Розділ 2

Практичне завдання 1

8

Практичне завдання 1

8

Практичне завдання 2

8

Практичне завдання 2

8

Практичне завдання 3

8

Практичне завдання 3

8

Практичне завдання 4

8

Практичне завдання 4

8

Атестаційний контроль

8

Атестаційний контроль

8

Разом

40

Разом

40

20

100

 

На кожному практичному занятті відбувається перевірка лекційного матеріалу у формі опитування, яке складається з 5 питань (0,6 х 5= 3 бала). та розв’язання задачі (5 балів). Максимально за одне практичне заняття студенти можуть набрати 8 балів. Протягом вивчення курсу - 64 балів (8 балів х 8 практичних занять = 64 балів).

Максимальна оцінка поточного контролю становить 16 балів (8 балів – перший атестаційний контроль та 8 балів другий атестаційний контроль). Атестаційний контроль проводиться у формі тестування в системі MOODLE. Атестаційний контроль №1 складається з 30 тестових завдань. Тест містить 3 відповіді, одна з яких є вірною. Кожне завдання оцінюється в 0,267 бали. таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 8 балів (0,267 бали × 30 питань = 8 балів). Дозволено одну спробу.

Таким чином, під час поточного контролю за всіма видами роботи студенти можуть всього набрати не більше 80 балів. Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то на залік він не допускається.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКОВОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання заліковой роботи, складає 20 балів Залікова робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 6 балів та задачу, яка оцінюється в 8 балів.

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється  за такою шкалою:

- максимальна оцінка (6 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;

- 4-5 бали: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;

- 2-3 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

- 1 бал: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;

- 0 балів: студент не відповів на питання або відповідь не правильна.

Результат вирішення студентом задачі оцінюється за наступною шкалою:

максимальна оцінка (8 балів): студент правильно розв’язав задачу;

- 6-7 балів: студент розв’язав задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;

- 4-5 бали: студент розв’язав задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм розв’язання задачі;

- 2-3 бали: студент правильно виписав формулу за якою розв’язується задача та зробив спробу її розв’язання, наприклад виконав допоміжні розрахунки;

- 1 бал: студент правильно виписав формулу за якою розв’язується задача;

- 0 балів: студент не розв’язав задачу.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS

За шкалою університету

За національною шкалою

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)


Modifié le: Friday 11 December 2020, 15:00