Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Теорія проведення ма ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Теорія проведення маркетингових досліджень (Калюжн...
Zoom: https://us04web.zoom.us/j/2963674599?pwd=aW1...
Інформація про викладача
Інформація про викладача
Клацніть
інформація про викладача.pdf
для перегляду файлу
Попередня секція
Робоча програма
Наступна секція
Підручник
Перейти до...
Перейти до...
Форум новин
Силабус
Робоча програма
Підручник
Навчальний посібник
Рекомендована література
Питання на залік
Система накопичення балів
Методичні рекомендації до практичних занять
Посилання на тренінг-курс «Маркетингові дослідження і бізнес-аналіз інформації»
Лекція 1 Значення та процес маркетингових досліджень (текст лекції)
Лекція 1 Значення та процес маркетингових досліджень (презентація до лекції)
Завдання 1 (5 балів)
Лекція 2 Маркетингова інформація та інформаційна система (текст лекції)
Лекція 2 Маркетингова інформація та інформаційна система (презентація до лекції)
Завдання 2 (3 бали)
Лекція 3 Методи збору маркетингової інформації (текст лекції)
Лекція 3 Методи збору маркетингової інформації (презентація до лекції)
Завдання 3 (5 балів)
Лекція 4 Дослідження ринку (текст лекції)
Лекція 4 Дослідження ринку (презентація до лекції)
Завдання 4 (5 балів)
Лекція 5 Дослідження конкурентного середовища (текст лекції)
Лекція 5 Дослідження конкурентного середовища (презентація до лекції) та Модель Портера
Завдання 5 (5 балів)
Лекція 6 Дослідження конкурентоспроможності підприємства (текст лекції)
Лекція 6 Дослідження конкурентоспроможності підприємства (презентація до лекції)
Завдання 6 (5 балів)
Лекція 7 Дослідження поведінки споживачів (текст лекції)
Лекція 7 Дослідження поведінки споживачів (презентація до лекції)
Завдання 7 (10 балів)
Лекція 8 Прогнозні дослідження збуту
Завдання 8 (5 балiв)
Лекція 9 Маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства (текст лекції)
Завдання 9 (5 балів)
Лекція 10 Маркетингові дослідження брендів (текст лекції)
Лекція 10 Маркетингові дослідження брендів (презентація до лекції)
Завдання 10.1 (3 бали)
Завдання 10.2 (3 бали)
Лекція 11 Маркетингові дослідження у сфері послуг (текст лекції)
Завдання 11 (3 бали)
Лекція 12 Програмні продукти та їх використання в маркетингових дослідженнях (текст лекції)
Завдання 12 (3 бали)
Завдання 1 Залік (40балів)