Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Історія української ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Філологічний факультет
Кафедра української літератури
Історія української літератури (Доброскок С.О.)
О.Довженко. Життєвий і творчий шлях
План практичного заняття «Щоденник» О.П.Довженка –...
План практичного заняття «Щоденник» О.П.Довженка – історичний документ трагічної доби"
Клацніть
Практичне 5.docx
для перегляду файлу
Попередня секція
План практичного "Жанрово-стильові особливості кіноповістей «Україна в огні» та «Зачарована Десна» О.Довженка"
Наступна секція
ЗАВДАННЯ 2 (для студентів заочної форми). Жанрово-стильові особливості кіноповістей «Україна в огні» та «Зачарована Десна» О.Довженка
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Робоча програма
Силабус
Інформація про автора
Презентація курсу
Базовий підручник
Система накопичення балів
Інформаційні ресурси
ТОП-25 фільмів, які допоможуть засвоїти програму з української літератури
Навчально-методичний посібник до атестаційного екзамену
Сучасна українська література. Постмодерний період. Р.Харчук
Конспект
Презентація теми
Завдання 1 (для студентів денної форми)
Іван Багряний. Життєвий і творчий шлях
"Тигролови" І.Багряного - перший пригодницький роман в українській літературі
Тест за темою "Еміграційна література. "Тигролови" І.Багряного"
Фільм "Сад Гетсиманський" (1993)
Фільм "Тигролови" (1994)
План практичного заняття №2
План практичного заняття №3
Завдання (для студентів денної форми)
Презентація "Василь Барка. Життя й творчість"
Тест за темою "Життєвий і творчий шлях В.Барки. Роман "Жовтий князь"
ЗАВДАННЯ 1. (для студентів заочної форми) Ідейно-художній аналіз роману-хроніки «Марія» Уласа Самчука та роману «Жовтий князь» Василя Барки
План практичного заняття №4
Завдання (для студентів денної форми)
Презентація
Інтелект-карта
Презентація лекційного матеріалу
За що знищили Олександра Довженка? Реальна історія з Акімом Галімовим
АХТЕМ СЕЙТАБЛАЄВ ПРО РЕЖИСЕРА ДОВЖЕНКА. 6 серія «Книга-мандрівка. Україна».
План практичного "Жанрово-стильові особливості кіноповістей «Україна в огні» та «Зачарована Десна» О.Довженка"
ЗАВДАННЯ 2 (для студентів заочної форми). Жанрово-стильові особливості кіноповістей «Україна в огні» та «Зачарована Десна» О.Довженка
Тест за темою "Біографія О.Довженка. Кіноповість "Зачарована Десна"
Завдання для студентів денної форми
Лекція
План практичного заняття №7
Кінострічка "Заборонений"
Тест 1
Завдання для студентів денної форми
План практичного заняття №8
Життєвий і творчий шлях В.Стуса
Індивідуально-авторський стиль поета
Кінострічка "Заборонений"
Тест за переглянутою кінострічкою "Заборонений"
План практичного заняття №9-10
Завдання для студентів денної форми
Завдання для студентів денної форми. ЕСЕ
Презентація до лекції
План практичного заняття №11
Презентація до лекції
Буктрейлер до новели "Три зозулі з поклоном"
ЗАВДАННЯ 5 (для студентів заочної форми). «Григір Тютюнник – майстер художньої деталі»
План до практичного заняття №12
Завдання для студентів денної форми. ЕСЕ
Життєвий і творчий шлях
Тестування за темою "Творчість І.Драча, В.Симоненка, Д.Павличка"
ЗАВДАННЯ 3 (для студентів заочної форми). «Іван Драч – невтомний шукач нового змісту та поетичної форми»
План до практичного заняття №13
План практичного заняття №14
Біографічні відомості
Особливості творчої манери
Тестування
План практичного заняття №15
План практичного заняття №16
ЗАВДАННЯ 4 (для студентів заочної форми). «Ліна Костенко – класик сучасної української літератури»
Життєвий шлях
Аналіз новели "Модри Камень"
План практичного заняття №17
План практичного заняття №18
ІНДЗ
ТЕСТ
Питання на іспит
Практичне завдання