Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Європейська гуманіст ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Європейська гуманістична візія в управлінні людськ...
Курс HumEU викладається та фінансується програмою ...
Список публікацій Череп А.В.,, Воронкової В.Г., Че...
Список публікацій Череп А.В.,, Воронкової В.Г., Череп О.Г.
Клацніть
Список публікацій Череп А.В., Воронкової В,Г., Череп О.. .doc
для перегляду файлу
Попередня секція
Рекомендована література
Наступна секція
Воронкова В. Г., Череп А.В., Череп О.Г. Європейська візія пізнання людини як найвищої цінності гуманізму. Modern trends in science and practice. 2022. C.71-80
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Робоча програма
Презентація курсу
Силабус
Інформація про викладачів
Інформація про викладача Воронкова Валентина Григорівнаа
Базовий підручник
Рекомендована література
Воронкова В. Г., Череп А.В., Череп О.Г. Європейська візія пізнання людини як найвищої цінності гуманізму. Modern trends in science and practice. 2022. C.71-80
Система накопичення балів
Про напрям Жана Моне в рамках Програми ЄС Еразмус+
Сторінка проєкту в Instagram
Збірник конференції 9 березня 2024
Збірник конференції 19 квітня 2024
Посібник HumEU, 2024
Monograpf CHAPTER 4 EUROPEAN HUMANISTIC APPROACHES TO HUMAN RESOURCES MANAGEMENT 2022
Monograpf CHAPTER 7 EUROPEAN HUMANISTIC APPROACHES TO HUMAN RESOURCES MANAGEMENT 2023
Integration of education, science and business 2023
Модуль 1. Лекція 1.«ЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ГУМАНІСТИЧНОЇ ВІЗІЇ В ЄВРОПІ» (Воронкова В.Г.)
Модуль 1. Лекція 2. «ІСТОРІЯ ФОРМУВАННЯ ФЕНОМЕНУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ" (Воронкова В.Г.)
Модуль 1. Лекція 3. Толерантність та культурне різноманіття в Європі: перспективи та поточний стан (Череп А.В.)
Модуль 1. Лекція 4. Особливості реалізації концепції толерантності в європейському бізнесі (Череп А.В.)
Завдання для самостійної роботи 1. AGILE-КОУЧІНГ ЯК ЧИННИК ТРАНСФОРМАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, КЕРІВНИКА, ЛІДЕРА, ОСОБИСТОСТІ
Література до завдання для самостійної роботи 1
Завдання для самостійної роботи 2. SCRUM-МЕТОДИКА ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ AGILE ОРГАНІЗАЦІЇ (4)
Література до завдання для самостійної роботи 2
Практичне завдання 1. (20 балів)
Практичне завдання 2. Тест (5 балів)
Модуль 2. Лекція 1. Огляд антидискримінаційного законодавства ЄС (Череп А.В.)
Модуль 2. Лекція 2. Ключові поняття і вектори боротьби з дискримінацією (Череп О.Г.)
Модуль 2. Лекція 3. Гендерна, расова та національна дискримінація (Череп О.Г.)
Модуль 2. Лекція 4. Головні напрямки запобігання і протидії дискримінації досвід ЄС (Череп О.Г.)
Практичне завдання 3. Тест (5 балів)
Матеріали до лекції 1
Модуль 3. Лекція 1. Гуманістичний підхід до прийняття управлінських рішень і управління організаціями (Іванов С.М.)
Теорії лідерства
Модуль 3 Лекція 2. Вектор корпоративної соціальної відповідальності бізнесу (Калюжна Ю.В.)
Модуль 3. Лекція 3. Сталий розвиток і гуманістичний підхід до управління персоналом (самостійне вивчення)
Модуль 3 Лекція 4. Конфлікти та протиріччя в управлінні організаціями (Калюжна Ю.В.)
Практичне завдання 4. Тренування техніки ненасильницького спілкування (10 балів)
Практичне завдання 5. Тест (5 балів)
Модуль 4. Лекція 1. Виклики сучасного і майбутнього командотворення (самостійне вивчення)
Модуль 4 Лекція 2. Моделювання командотворення з міцною крос-культурною складовою (Калюжна Ю.В.)
Модуль 4. Лекція 3. Вплив крос-культурних особливостей команди на етику і справедливість на робочих місцях (Іванов С.М.)
Матеріали до лекції 4.
Модуль 4. Лекція 4. Крос-культурне командотворення і позитивна організаційна етика (Іванов С.М.)
Практичне завдання. Налагодження міжнародної ділової команди. (10 балів)
Практичне завдання 7. Тест (5 балів)
Групове дослідницьке завдання (40 балів)