Zum Hauptinhalt
Side panel
Course search
Schließen
Course search
Toggle search input
Deutsch (de_old)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log in
Інклюзивна компетентність педагога
Course search
Schließen
Course search
Toggle search input
Open course index
Open block drawer
Home
Kurse
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Інклюзивна компетентність педагога
Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...
Презентація до лекції 3.
Презентація до лекції 3.
Abschlussbedingungen
Klicken Sie auf den Link '
Лекція 3.pptx
', um die Datei anzuzeigen
Previous activity
Презентація до лекції 2.
Next activity
Теоретичне тестування 1.
Direkt zu:
Direkt zu:
Оголошення
Силабус
Основна література
Види та зміст поточного контролю (накопичення балів)
Методичні рекомендації
Шевців З.М. Основи інклюзивної педагогіки
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
Лекція 1.
Презентація до лекції 1.
Презентація до лекції 2.
Теоретичне тестування 1.
Практичне завдання 1.
Риси та вміння педагога
ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СКЛАДІ «SOFT SKILLS» МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
Теоретичне тестування 2.
Практичне завдання 2.
Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Посібник.
Участь батьків у організації інклюзивного навчання
Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами
Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
Про українські піктограми ДивоГра та системи АДК у світі.
Дивогра
Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та які виклики
Рівні підтримки в інклюзивній освіті: скільки їх та чим вони відрізняються
Індивідуальна програма з розвитку для дитини з РАС
Теоретичне тестування 3.
Практичне завдання 3.
Зміст підсумкового контролю
Підсумкове тестування
Практичне завдання підсумкової атестації
Тека для завантаження сертифікатів з неформальної освіти дотичних до курсу, для отримання додаткових балів