Skip to main content
Side panel
Course search
Close
Course search
Toggle search input
English (en)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log in
Практика письмового мовлення з другої іноземної мо ...
Course search
Close
Course search
Toggle search input
Open course index
Open block drawer
Home
Courses
Факультети, кафедри
Іноземної філології факультет
Кафедра викладання другої іноземної мови
Практика письмового мовлення з другої іноземної мо...
General
Зміст і структура навчальної дисципліни
Зміст і структура навчальної дисципліни
Completion requirements
Click
ППМ_Інструктивно-методичні матеріали.pdf
link to view the file.
Previous activity
Інструктивно-методичні матеріали
Next activity
Рекомендована література
Jump to...
Jump to...
Новини
Конференція ZOOM Павлюк
Інформація про викладача
Силабус 2025-2026 (Мова і література (англійська))
Силабус 2025-2026 (Переклад (англійський))
Презентація дисципліни
Види і зміст контрольних заходів
Критерії оцінювання здобувачів освіти
Інструктивно-методичні матеріали
Рекомендована література
Інформаційні ресурси
Корисні посилання
LISTE DES PRINCIPAUX MÉDIAS FRANÇAIS
Система накопичення балів
Конектори (слова-зв'язки)
Для здобувачів заочної форми навчання
Розподіл балів для студентів заочної форми навчання
Базовий підручник
Навчальний посібник 2025-2026
ЗАВДАННЯ на міжсесійний період для студентів ЗАОЧНОЇ форми навчання
Compréhension du contexte (з+)
Paragraphe comme unité de contenu (з+)
Types des textes (з+)
Підсумковий тест 1 змістового модуля
СР №1
!!! RYTHMEZ VOS IDÉES (ponctuation)
Ponctuation (з+)
!Ponctuation
Definissez le type du texte (з+)
Devoir. Ecrire et réécrire (з+)
Підсумковий тест 2 змістового модуля
Mots de liaison/Connecteurs
Connecteurs
Індивідуальне завдання
5 типів текстів (у межах однієї тематики) (з+)
Творче завдання (виконане малою групою)
Зміст і критерії оцінювання підсумкового контролю - залік
Питання до заліку
Тест до заліку магістри (денна форма навчання)