Skip to main content
Side panel
Course search
Close
Course search
Toggle search input
English (en)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log in
Практика письмового мовлення з другої іноземної мо ...
Course search
Close
Course search
Toggle search input
Open course index
Open block drawer
Home
Courses
Факультети, кафедри
Іноземної філології факультет
Кафедра викладання другої іноземної мови
Практика письмового мовлення з другої іноземної мо...
General
Навчальний посібник 2025-2026
Навчальний посібник 2025-2026
Completion requirements
Click
Навч.посібник_ППМ+.pdf
link to view the file.
Previous activity
Базовий підручник
Next activity
ЗАВДАННЯ на міжсесійний період для студентів ЗАОЧНОЇ форми навчання
Jump to...
Jump to...
Новини
Конференція ZOOM Павлюк
Інформація про викладача
Силабус 2025-2026 (Мова і література (англійська))
Силабус 2025-2026 (Переклад (англійський))
Презентація дисципліни
Види і зміст контрольних заходів
Критерії оцінювання здобувачів освіти
Інструктивно-методичні матеріали
Зміст і структура навчальної дисципліни
Рекомендована література
Інформаційні ресурси
Корисні посилання
LISTE DES PRINCIPAUX MÉDIAS FRANÇAIS
Система накопичення балів
Конектори (слова-зв'язки)
Для здобувачів заочної форми навчання
Розподіл балів для студентів заочної форми навчання
Базовий підручник
ЗАВДАННЯ на міжсесійний період для студентів ЗАОЧНОЇ форми навчання
Compréhension du contexte (з+)
Paragraphe comme unité de contenu (з+)
Types des textes (з+)
Підсумковий тест 1 змістового модуля
СР №1
!!! RYTHMEZ VOS IDÉES (ponctuation)
Ponctuation (з+)
!Ponctuation
Definissez le type du texte (з+)
Devoir. Ecrire et réécrire (з+)
Підсумковий тест 2 змістового модуля
Mots de liaison/Connecteurs
Connecteurs
Індивідуальне завдання
5 типів текстів (у межах однієї тематики) (з+)
Творче завдання (виконане малою групою)
Зміст і критерії оцінювання підсумкового контролю - залік
Питання до заліку
Тест до заліку магістри (денна форма навчання)