Vai al contenuto principale
Pannello laterale
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Login
Соціологічні методи маркетингового дослідження
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Apri indice del corso
Apri il cassetto del blocco
Home
Corsi
Факультети, кафедри
Соцiологiї та управлiння факультет
Кафедра соціології
Соціологічні методи маркетингового дослідження
Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...
Неопитувальні методи в маркетингу
Неопитувальні методи в маркетингу
Aggregazione dei criteri
Неопитувальні методи в маркетингу
Attività precedente
Лекція. Неопитувальні соціологічні методи у маркетингових дослідженнях
Attività successiva
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ
Vai a...
Vai a...
Форум новин
Презентація дисципліни СММД
Інформація про викладача
Силабус 2025-2026 н.р.
Розподіл балів поточного контролю 2025-2026 н.р.
Розподіл балів підсумкового контролю 2025-2026 н.р.
Самостійна робота 2025-2026 н.р.
Рекомендована література 2025-2026 н.р.
Підручники
Лекція. Сутність маркетингу та особливості соціологічних досліджень у сфері маркетингу
Лекція. Сфера застосування маркетингових досліджень
Практична робота 1
Тест до першого змістового модуля
Лекція. Опитувальні соціологічні методи у маркетингових дослідженнях
The Century of the Self
Практична робота 2. (Ч.1.)
Опитувальні методи досліджень в маркетингу
Практична робота 2. (Ч.2.) Підбір соціологічних методів збору інформації відповідно до маркетингових завдань
Тест до другого змістового модуля
Лекція. Неопитувальні соціологічні методи у маркетингових дослідженнях
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ
Практична робота 3. Неопитувальні соціологічні методи у маркетингових дослідженнях
Тест до третього змістового модуля
Лекція. Соціологічні дослідження цільової аудиторії у сфері маркетингу
Приклад реклами для широкої цільової аудиторії
Приклад реклами для вузької ЦА
Практична робота 4. Дослідження цільової аудиторії
Тест до четвертого змістового модуля
Як штучний інтелект змінює маркетинг: від персоналізації до автоматизації
What Will Happen to Marketing in the Age of AI? Jessica Apotheker (Що буде з маркетингом в епоху штучного інтелекту? Джессіка Апотекер)
11 Risks To Using AI In Marketing (And How To Mitigate Them)
ШІ в роботі українських маркетологів: 89% уже використовують, але 56% не вірять, що він може їх замінити
Використання ШІ у маркетингу: переваги та ризики у роботі з цільовими аудиторіями
Робота і кар'єра соціолога у сфері маркетингу
Підсумкове тестування
Практичне завдання до підсумкового контролю
Практична робота. Аналіз кейсу