Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Європейська політика ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Іноземної філології факультет
Кафедра німецької філології, перекладу та світової...
Європейська політика пам'яті
Підсумковий заліковий проєкт
Запис на групові проєкти
Запис на групові проєкти
Клацніть посилання
https://docs.google.com/document/d/1ld2E1O7FU_1ci_gUo6vLUj9BqQAnqYnSA76im9h26Jg/edit?usp=sharing
щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Рекомендації до виконання групових проєктів
Наступна секція
Рекомендації до виконання групових проєктів
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Презентація курсу TEMPUS
Силабус
Інформація про викладачів
Система накопичення балів
Література за курсом
Базовий підручник
Доступ до Zoom
Група в телеграмі
Новини
Презентація курсу TEMPUS
Силабус
Інформація про викладачів
Система накопичення балів
Література за курсом
Базовий підручник
Доступ до Zoom
Група в телеграмі
СИЛАБУС МОДУЛЯ
ЛЕКЦІЯ 1
СЕМІНАР 1-2
СЕМІНАР 3-4
ДОДАТОК ДО СЕМІНАРУ 1-2
ДОДАТОК ДО СЕМІНАРУ 3-4
ЛІТЕРАТУРА
Заняття 03.09 на 11:25
СИЛАБУС МОДУЛЯ
ЛЕКЦІЯ 1
СЕМІНАР 1-2
СЕМІНАР 3-4
ДОДАТОК ДО СЕМІНАРУ 1-2
ДОДАТОК ДО СЕМІНАРУ 3-4
ЛІТЕРАТУРА
Заняття 03.09 на 11:25
Лекція: Концепція суспільної пам’яті у європейських студіях
Лекція: Історична пам’ять та політика пам’яті
Методологія вивчення колективної травми
28.03. Участь у обговоренні питань
Репрезентації колективної травми
Додаткова література (монографії, статті)
Завдання: Проаналізувати динаміку (2015-2019) ставлення до Голодомору (Соціологічна група «Рейтинг» (Rating Group Ukraine)
Практичні заняття: Механізми пам’яті: як ми пам’ятаємо минуле?
Практичні заняття: Історична травма: подолання німоти
Практичні заняття: Європейська політика пам’яті: минуле заради майбутнього
Практичні заняття: Історичні травми українського суспільства
Практичні заняття: «Війни пам’яті» в Україні
Оцінки за участь у дискусії (модуль 2)
Лекція: Концепція суспільної пам’яті у європейських студіях
Лекція: Історична пам’ять та політика пам’яті
Методологія вивчення колективної травми
28.03. Участь у обговоренні питань
Репрезентації колективної травми
Додаткова література (монографії, статті)
Завдання: Проаналізувати динаміку (2015-2019) ставлення до Голодомору (Соціологічна група «Рейтинг» (Rating Group Ukraine)
Практичні заняття: Механізми пам’яті: як ми пам’ятаємо минуле?
Практичні заняття: Історична травма: подолання німоти
Практичні заняття: Європейська політика пам’яті: минуле заради майбутнього
Практичні заняття: Історичні травми українського суспільства
Практичні заняття: «Війни пам’яті» в Україні
Оцінки за участь у дискусії (модуль 2)
Лекція_Журналістика миру vs журналістика війни
Практичні заняття_Медіа для миру
Практикум 3.2. КЕЙС: висвітлення війни американським журналістом Бренданом Хоффманом
Практикум 3.3 ТОК-ШОУ У ФОРМАТІ ОКСФОРДСЬКИХ ДЕБАТІВ
Для ознайомлення. Радіопроєкт "Неумовно", радіо "Universe". Випуск: "Місця пам'яті". Журналіст: Павло Мірошниченко
Заліковий практикум за модулем 3.
Додаткова література до модулю 3
Лекція 4.1. Історична травма у дзеркалі художньої свідомості: контексти, маніфестації, тропи
Лекція 4.2-1. Художні репрезентації "посттравматичного століття"
Експеримент "Третя Хвиля"
Відеозапис лекцій 4.1.1 - 4.1.2
Практикум 4.3. Художня репрезентація травми Голокосту
Стівен Кінг. Здібний учень
Кеті Карут. Не можна змагатися за те, хто має більше право називатися жертвою
Травма. Пункти (збірка есе)
Віктор Франкл. Людина у пошуку справжнього сенсу: психолог у концтаборі
Гюнтер Грасс. Траекторія краба
Бернардо Ачага. Син акордеоніста
Заліковий практикум за модулем 4
Лекція 4.1. Історична травма у дзеркалі художньої свідомості: контексти, маніфестації, тропи
Лекція 4.2-1. Художні репрезентації "посттравматичного століття"
Експеримент "Третя Хвиля"
Відеозапис лекцій 4.1.1 - 4.1.2
Практикум 4.3. Художня репрезентація травми Голокосту
Стівен Кінг. Здібний учень
Кеті Карут. Не можна змагатися за те, хто має більше право називатися жертвою
Травма. Пункти (збірка есе)
Віктор Франкл. Людина у пошуку справжнього сенсу: психолог у концтаборі
Гюнтер Грасс. Траекторія краба
Бернардо Ачага. Син акордеоніста
Заліковий практикум за модулем 4
Запис на групові проєкти
Рекомендації до виконання групових проєктів
Рекомендації до виконання групових проєктів