Passer au contenu principal
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Шекспірівський диску ...
Rechercher des cours
Cours
Аспірантура
Шекспірівський дискурс і глобальні виклики сучасності
Модуль 4. Політико-соціальні виклики та їхній впли...
Бандровська Ольга. Сучасний Шекспір: художня аксіо...
Бандровська Ольга. Сучасний Шекспір: художня аксіологія трагедії «Юлій Цезар» у кіноверсії Паоло і Вітторіо Тавіані «Цезар має померти» (РС 31-32)
Cliquer le lien
http://rs-journal.kpu.zp.ua/archive/31-32-2019/18.pdf
pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Корнелюк Богдан. Стратегії творення художнього універсуму в екранізації «Річарда ІІІ» Р. Лонкрейна: модернізація чи політемпоральний синтез?
Activité suivante
Борискіна Ксенія. Специфіка трансформації п’єси «Юлій Цезар» В. Шекспіра в контексті просвітницького абсолютизму. (РС 22)
Aller à…
Aller à…
Новини
Силабус навчальної дисципліни
Робоча програма курсу
Інформація про автора курсу
Презентація навчальної дисципліни
Система накопичення балів
Базові джерела
Посилання до інформаційних ресурсів
Інструкції до самостійної роботи
Подання індивідуальних проектів на Всеукраїнський конкурс
Стислий зміст лекції 1
Стислий зміст лекції 2
Стислий зміст лекції 3
Презентація 1-1
Презентація 1-2
Презентація 1-3
Торкут Наталія. Шекспірознавчий дискурс ХХ століття: специфіка і тенденції.
Квасниця Ольга. Шекспір у сучасному українському медіадискурсі: присутність чи вигнання?
Енґлер Бальц. Де Шекспір?
Завдання до модулю 1
Стислий зміст лекції 4
Стислий зміст лекції 5
Михед Тетяна. #NOFEARSHAKESPEARE #CANON #UA
Стаття. Гамлетизм: українська версія
Презентація 2-1
Завдання до модулю 2
Стислий зміст лекції 6
Стислий зміст лекції 7
Стаття Т. Михед
Презентація 3-1
Завдання до модулю 3
Стислий зміст лекції 8
Стислий зміст лекції 9
Стислий зміст лекції 10
Корнелюк Богдан. I, in this weak piping time of peace: перший монолог шекспірівського Річарда ІІІ як маніфест кризи ідентичності
Борискіна Ксенія. Специфіка реконтекстуалізації римської п’єси В. Шекспіра «Юлій Цезар» за часів становлення тоталітарних режимів в Європі.
Корнелюк Богдан. Стратегії творення художнього універсуму в екранізації «Річарда ІІІ» Р. Лонкрейна: модернізація чи політемпоральний синтез?
Борискіна Ксенія. Специфіка трансформації п’єси «Юлій Цезар» В. Шекспіра в контексті просвітницького абсолютизму. (РС 22)
Презентація 4-1
Презентація 4-2
Презентація 4-3
Стислий зміст лекції 11
Стислий зміст лекції 12
Торкут Наталія, Черняк Юрій. Рецепція Шекспіра в контексті зміни культурних парадигм як об’єкт наукових рефлексій
Sokolova Boika. A Very Modern Tragedy: Ralph Fiennes’ Adaptation of Shakespeare’s Coriolanus (2011)
Торкут Наталія. Антропокреативний потенціал вигнання: уроки Шекспіра
Михед Тетяна. Квантизація топосу “exile” в художньому просторі трагедій Вільяма Шекспіра
Презентація 6
Завдання до моулю 5.
Стислий зміст лекції 13
Стислий зміст лекції 14
Стислий зміст лекції 15
Стислий зміст лекції 16
Презентація 7
Презентація 8
Бесклепна Данііла. Рецепція мавра в єлизаветинській Англії та її резонанс у трагедії В. Шекспіра «Отелло».
Завдання до модулю 6
тематика ІДЗ та проєктів