Структура за темами

  • Загальне

    Викладач: 

    Викладач:Калюжна Юлія Вікторівна, к.е.н.,доцент

    Кафедра: Кафедра управління персоналом і маркетингу. 69063, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 74 (V корп., к. 218-а)

    E-mail: upim_znu@ukr.net

    Телефон: (061) 228-76-25

    Інші засоби зв’язку: електронна пошта kalyuzhnaya.ju@gmail.com

    к.ф.-м.н., доц. Інна Юріївна Кисільова

    Кафедра: фінансів, банківської справи та страхування, 5й корп. ЗНУ, ауд. 114 (1й поверх)

    Email: i_yu_kisileva@ukr.net

    Телефон: (061) 228-76-24 (кафедра), (061) 228-76-13; (061) 228-76-49; (061) 228-76-37 (деканат)

    Метою курсу “Стратегічний маркетинг на міжнародних ринках ” є придбання теоретичних знань і практичних навичок щодо стратегічного аналізу умов конкуренції, оцінки перспектив конкурентного ринку, методології і методики обґрунтування, вибору оптимально ефективних глобальних і функціональних стратегій маркетингу, спрямованих на досягнення стратегічних  маркетингових цілей підприємства з урахуванням ринкових вимог і його можливостей.

    Завдання вивчення дисципліни полягає у:

    - процедурі здійснення систематичного і постійного аналізу потреб і вимог ключових груп споживачів з метою обґрунтування маркетингових стратегій вибору цільового ринку і стратегій позиціонування товарів;

    - порядку уточнення місії підприємства і визначення маркетингових цілей;

    - оцінці споживчої цінності товару як ключового фактору стратегічного маркетингу;

    - методології та інструментарію маркетингового аналізу стратегічних позицій підприємства;

    - розробці концепцій ефективних товарів і послуг, що дозволять підприємству обслуговувати обрані групи споживачів краще, ніж конкуренти, і забезпечувати підприємству стійкі конкурентні переваги на міжнародному ринку;

    - забезпеченні збалансованої структури товарного портфелю підприємства;

    - розробці конкурентних міжнародних маркетингових стратегій;

    - прийнятті стратегічних рішень щодо товарної, збутової, цінової і комунікативної  міжнародної політики підприємства;

    - оцінці ефективності маркетингових стратегій та методології вибору з можливих альтернатив оптимальної стратегії;

    - інтегруванні діяльності всіх структурних підрозділів і служб підприємства в області ефективного управління його конкурентоспроможністю на міжнародних ринках в довгостроковій перспективі.