Vai al contenuto principale
Pannello laterale
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Login
Ігрові технології у роботі логопеда
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Apri indice del corso
Apri il cassetto del blocco
Home
Corsi
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Ігрові технології у роботі логопеда
Introduzione
Sher B. Early Intervention Games : Fun, Joyful Wa...
Sher B. Early Intervention Games : Fun, Joyful Ways to Develop Social and Motor Skills in Children with Autism Spectrum or Sensory Processing Disorders. San Francisco : Jossey-Bass, 2009. 235 p.
Aggregazione dei criteri
Per aprire la risorsa fai click su
Sher B. Early Intervention Games : Fun, Joyful Ways to Develop Social and Motor Skills in Children with Autism Spectrum or Sensory Processing Disorders. San Francisco : Jossey-Bass, 2009. 235 p.
Attività precedente
Becker K. Choosing and Using Digital Games in the Classroom : A Practical Guide. Cham : Springer, 2017. 411 p.
Attività successiva
Simulation and Serious Games for Education / Y. Cai, S. L. Goei, W. Trooster (eds.). Singapore : Springer, 2017. 145 p.
Vai a...
Vai a...
Новини
Запис на консультацію
Силабус 2025
Розклад і зміст курсу
Система накопичення балів
Game-Based Learning and Gamification for Education
Becker K. Choosing and Using Digital Games in the Classroom : A Practical Guide. Cham : Springer, 2017. 411 p.
Simulation and Serious Games for Education / Y. Cai, S. L. Goei, W. Trooster (eds.). Singapore : Springer, 2017. 145 p.
Warren S. J., Jones G. Learning Games : The Science and Art of Development. Cham : Springer, 2017. 262 p.
Zeshan U. Serious Games in Co-creative Facilitation: Experiences from Cross-sectoral Work with Deaf Communities. Lancaster : Ishara Press, 2020. 154 p.
Evaluation of childrens' play : Tools and methods / S. Besio, D. Bulgarelli, V. Stancheva-Popkostadinova (eds.). Warsaw : De Gruyter, 2018. 140 p.
Guidelines for supporting children with disabilities' play : Methodologies, tools, and contexts / P. Encarnacao, S. Ray-Kaeser, N. Bianquin (eds.). Warsaw : De Gruyter, 2018. 153 p.
Perspectives and research on play for children with disabilities : Сollected papers / D. Bulgarelli (ed.). Berlin : De Gruyter, 2020. 189 p.
Методика застосування комп’ютерних технологій при навчанні дітей із вадами мовлення: опорні конспекти лекцій у схемах і таблицях
Текстові RPG для наймолодших українською
Віртуальні гральні кубики
Л1. Теорія та історія ігрових технологій в педагогічній та логопедичній практиці
П1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії
П2. Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях
П3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрових технологій
Л2. Психолого-педагогічні особливості використання навчально-ігрових технологій на корекційних заняттях
Теоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»
Floortime Training: ADHD and Autism
Floortime приклад
Floortime in Ukraine
Для самостійного опрацювання: Базове наповнення логопедичного кабінету та переносного логопедичного комплексу для використання ігрових технологій
Для самостійного опрацювання: Презентація Логопедичний кабінет_оснащення
П4. Створення «Скарбнички мрії»
П5. Іграшка та її роль в ігровій технології
Л3. Іграшка та її роль в ігровій технології
П6. Використання різноманітних конструкторів в логопедії
П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній практиці
Л4. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
П8 - П9. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
Л5. Ігри на розвиток сенсорної та моторної сфери в практиці корекційного педагога
П10. Методика проведення ігор на розвиток дрібної та загальної моторики
Для самостійного опрацювання: Ігрові технології для розвитку пізнавальних функцій
П11. Ігрові технології для розвитку пізнавальних функцій
Л6. Ігри зі словом,складом, звуком і буквами
П12. Ігри зі словом, складом і звуком
Л7. Комп’ютерні ігрові технології в роботі корекційного педагога
Для самостійного опрацювання: Використання цифових технологій у логопедичній роботі
П13. Комп’ютерні ігрові технології в роботі корекційного педагога
Для самостійного опрацювання: Терапевтична гра як технологія корекційної педагогіки
П14 Підбір та презентація терапевтичних ігор з метою педагогічної корекції
Питання для підготовки до підсумкового контролю
Підсумкове тестування
Варіанти ІНДЗ