Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Інклюзивна компетентність педагога

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади інклюзивної пе...

              • Змістовий модуль 2. Професійна компетентність та д...

              • Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...

                • ФайлОсобливості корекційно-виховної роботи з дітьми з...

                • URL (веб-посилання)Створення індивідуальної програми розвитку для діт...

                • ФайлСтворення індивідуальної програми розвитку для діт...

                • ФайлУчасть батьків у організації інклюзивного навчання

                • URL (веб-посилання)Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелек...

                • ФайлКорекційно-розвивальні технології навчання дітей з...

                • URL (веб-посилання)Про українські піктограми ДивоГра та системи АДК у...

                • URL (веб-посилання)Дивогра

                • URL (веб-посилання)Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та ...

                • URL (веб-посилання)Рівні підтримки в інклюзивній освіті: скільки їх т...

                • URL (веб-посилання)Індивідуальна програма з розвитку для дитини з РАС

                • ТестТеоретичне тестування 3.

                • ЗавданняПрактичне завдання 3.

              • Підсумкова атестація. Залік.

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Інклюзивна компетентність педагога

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Інклюзивна компетентність педагога
  7. Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...
  8. Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелек...

Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами

Умови завершення
Натисніть на Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами, щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Участь батьків у організації інклюзивного навчання
Наступна секція
Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток