Vai al contenuto principale
Pannello laterale
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Login
Інклюзивна компетентність педагога
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Apri indice del corso
Apri il cassetto del blocco
Home
Corsi
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Інклюзивна компетентність педагога
Змістовий модуль 3. Інклюзивна компетентність педа...
Рівні підтримки в інклюзивній освіті: скільки їх т...
Рівні підтримки в інклюзивній освіті: скільки їх та чим вони відрізняються
Aggregazione dei criteri
Per aprire la risorsa fai click su
Рівні підтримки в інклюзивній освіті: скільки їх та чим вони відрізняються
Attività precedente
Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та які виклики
Attività successiva
Індивідуальна програма з розвитку для дитини з РАС
Vai a...
Vai a...
Оголошення
Силабус
Основна література
Види та зміст поточного контролю (накопичення балів)
Методичні рекомендації
Шевців З.М. Основи інклюзивної педагогіки
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
Лекція 1.
Презентація до лекції 1.
Презентація до лекції 2.
Презентація до лекції 3.
Теоретичне тестування 1.
Практичне завдання 1.
Риси та вміння педагога
ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СКЛАДІ «SOFT SKILLS» МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
Теоретичне тестування 2.
Практичне завдання 2.
Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Посібник.
Участь батьків у організації інклюзивного навчання
Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами
Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
Про українські піктограми ДивоГра та системи АДК у світі.
Дивогра
Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та які виклики
Індивідуальна програма з розвитку для дитини з РАС
Теоретичне тестування 3.
Практичне завдання 3.
Зміст підсумкового контролю
Підсумкове тестування
Практичне завдання підсумкової атестації
Тека для завантаження сертифікатів з неформальної освіти дотичних до курсу, для отримання додаткових балів