Section outline


    • Широбокова Ольга Олександрівна

      Освіта

      2001 – 2006 Запорізький інститут державного та муніципального управління, спеціаліст з реклами, PR та зв’язків з громадкістю. Напрям: журналістика, заочне відділення

      2002 – 2006 Запорізький університет економіки та інформаційних технологій, спеціаліст з технічного та синхронного перекладу (англійська мова). Напрям: іноземна філологія, денне відділення

      2010 – 2011 Запорізький Національний університет, магістр, викладач вищих навчальних закладів. Напрям: педагогіка вищої школи, денне відділення

      2011 – 2014 Запорізький Національний університет, аспірантура спеціальності 09.00.03 «Соціальна філософія та філософія історії». Напрям: гуманітарні дисципліни, кафедра соціології.

      З 2015 – кандидат філософських наук, спеціальність 09.00.03 «Соціальна філософія та філософія історії».

      З 2014 по 2018 – доцент кафедри соціальної філософії та управління Запорізького національного університету, викладач

      З 2018 до сьогодні – заступник декана факультету соціології та управління Запорізького національного університету

      Основна інформація

      - здатність швидко адаптуватися до нових умов роботи, крос-функціональність;

      - творчий підхід до вирішення проблем;

      - наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено швидким кар'єрним ростом на попередніх місцях роботи;

      - досвід участі, організації та проведення Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів, тренінгів, конференцій, семінарів, вебінарів, тощо;

      - досвід роботи «в кадрі», продюсерської та продакшн-діяльності.

      Доступ до мудлу

      Ідентифікатор: 597 412 5640
      Пароль: 12345
      Посилання: https://us04web.zoom.us/j/5974125640?pwd=OXMrNGlaM09LY05kcEJKT0JlNWFHQT09

      Номер телефону: (066)266-51-36

      Електронна адреса: mollyshirobokova@gmail.com
    • Візуальні методи привертання уваги в сучасній рекламі

    • Надати приклади різних творчих рекламних стратегій (або друкованої реклами, або розкадрування відеореклами).

      Кожний приклад має супроводжуватися детальною аргументацією і аналізом щодо вибору віднесення до того, чи іншого виду рекламної стратегії.

      Робота має бути виконана у форматі презентації


    • Дискусія «Фотографія в системі українського сучасного мистецтва»

    • Планування рекламно-інформаційної кампанії

    • 1. Обрати певний рекламний образ (пояснити, чому саме він). 

      2. Вигадати історію про цього героя з використанням усіх необхідних щодо цього принципів і правил. 

      3. Представити сюжет рекламного відеоролика або схематично друкованої реклами. 

    • NEW MEDIA ART. Мистецтво нових медіа | ЛЕКТОРІЙ