Vai al contenuto principale
Pannello laterale
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Login
Інклюзивна література
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Вибір дисциплін
Minimizza
Espandi
Вибір дисциплін
Minimizza
Espandi
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Apri indice del corso
Apri il cassetto del blocco
Home
Corsi
Факультети, кафедри
Філологічний факультет
Кафедра української літератури
Інклюзивна література
Introduzione
Що таке інклюзивність. Як про це говорити.
Що таке інклюзивність. Як про це говорити.
Aggregazione dei criteri
Per aprire la risorsa fai click su
Що таке інклюзивність. Як про це говорити.
Attività precedente
Від інклюзивної літератури до інклюзивного суспільства. 10 книг інклюзивної літератури
Attività successiva
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч.1.
Vai a...
Vai a...
Презентація курсу "Інклюзивна література"
Профайл викладача
Силабус
Система накопичення балів
Рекомендована література
ПІДРУЧНИКИ І ПОСІБНИКИ З КУРСУ
Качак Т. Б. Література для дітей і дитяче читання у контексті сучасної літературної освіти
Кизилова В. В. Українська література для дітей та юнацтва: новітній дискурс : навчально-методичний посібник
Горбач Н. В. Інклюзивна література : практикум
Костюченко В. Літературними стежками. Нарис історії української літератури для дітей ХХ ст.
Інклюзивна література. Інтернет-ресурс української інклюзивної літератури
Від інклюзивної літератури до інклюзивного суспільства. 10 книг інклюзивної літератури
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч.1.
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч. 2.
Як говорити з дітьми про інклюзію. Ч. 3.
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч. 4.
Дискримінація за ознакою інвалідності (студія онлайн-освіти EdEra)
Оголошення
Лекція 1-2. Інклюзивна література як просвітницький інструмент гуманізації суспільства
Лекція 1-2 (презентація)
Лекція 3-4. Формування інклюзивного простору України: культурний і літературний виміри
Лекція 3-4 (презентація)
Практичне заняття № 1-2
Тест 1
Завдання 1
Лекція 5-7. Дитяча інклюзивна література
Лекція 5-7 (презентація)
Практичне заняття № 5-7
Завдання 2
Тест 2
Лекція № 8-11. Підліткова література на інклюзивну тематику
Практичне заняття № 8-11
Тест 3
Завдання 3
Лекція 12-15. Інклюзивна художня література для дорослих. Документалістика
Практичне заняття № 12-15
Тест 4
Завдання 4
Теми для самостійного вивчення
Практичне завдання
Індивідуальне завдання
Індивідуальна робота
Запитання для підсумкового контролю
Тест для підсумкового контролю знань