Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Інклюзивна література
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін
Replier
Déplier
Вибір дисциплін
Replier
Déplier
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Філологічний факультет
Кафедра української літератури
Інклюзивна література
Généralités
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч. 2.
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч. 2.
Conditions d’achèvement
Cliquer sur
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч. 2.
pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч.1.
Activité suivante
Як говорити з дітьми про інклюзію. Ч. 3.
Aller à…
Aller à…
Презентація курсу "Інклюзивна література"
Профайл викладача
Силабус
Система накопичення балів
Рекомендована література
ПІДРУЧНИКИ І ПОСІБНИКИ З КУРСУ
Качак Т. Б. Література для дітей і дитяче читання у контексті сучасної літературної освіти
Кизилова В. В. Українська література для дітей та юнацтва: новітній дискурс : навчально-методичний посібник
Горбач Н. В. Інклюзивна література : практикум
Костюченко В. Літературними стежками. Нарис історії української літератури для дітей ХХ ст.
Інклюзивна література. Інтернет-ресурс української інклюзивної літератури
Від інклюзивної літератури до інклюзивного суспільства. 10 книг інклюзивної літератури
Що таке інклюзивність. Як про це говорити.
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч.1.
Як говорити з дітьми про інклюзію. Ч. 3.
Як говорити з дітьми про інклюзію? Ч. 4.
Дискримінація за ознакою інвалідності (студія онлайн-освіти EdEra)
Оголошення
Лекція 1-2. Інклюзивна література як просвітницький інструмент гуманізації суспільства
Лекція 1-2 (презентація)
Лекція 3-4. Формування інклюзивного простору України: культурний і літературний виміри
Лекція 3-4 (презентація)
Практичне заняття № 1-2
Тест 1
Завдання 1
Лекція 5-7. Дитяча інклюзивна література
Лекція 5-7 (презентація)
Практичне заняття № 5-7
Завдання 2
Тест 2
Лекція № 8-11. Підліткова література на інклюзивну тематику
Практичне заняття № 8-11
Тест 3
Завдання 3
Лекція 12-15. Інклюзивна художня література для дорослих. Документалістика
Практичне заняття № 12-15
Тест 4
Завдання 4
Теми для самостійного вивчення
Практичне завдання
Індивідуальне завдання
Індивідуальна робота
Запитання для підсумкового контролю
Тест для підсумкового контролю знань