Семінар 1. Руйнація української системи шкільної освіти в окупованому Криму та ОРДЛО
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
.
1. Процеси руйнації української системи шкільної освіти в окупованому Криму та ОРДЛО.
2. Зміни у викладанні гуманітарних дисциплін в школах окупованому Криму та ОРДЛО
3. Діяльність «інструментів м’якої сили» «русского миру» в сфері історичної освіти у 2004-2013 рр. в Криму.
4. Курс на ідеологічну обробку, позбавлення української молоді національної самоідентифікації, перетворення їх
на росіян.
Рекомендована література
1. Відгук українських істориків на статтю В. Путіна «Про історичну єдність росіян та українців» / Ін-т історії України НАН України. Київ, 2021. 8 с. URL: http://resource.history.org.ua/item/0015897 (дата звернення 29.08.2022).
2. Аналітична записка ОСВІТА ТА ОКУПОВАНІ ТЕРИТОРІЇ За результатами експертного обговорення у рамках проєкту «Аудит законодавчого поля щодо окупованих територій АР Крим та Донецької і Луганської областей 2014 – 2020 рр.» 20-21 жовтня 2020 р. https://ac.ucu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/12/LDK_-osvita.pdf
3. Константинова Н. Знищення національної ідентичності і мілітаризація. Які особливості освіти на окупованих територіях? https://www.radiosvoboda.org/a/osoblyvist-osvity-na-okupovanyh-terytoriyah/31144170.html
4. Мовчан С., Суляліна М., Галай А. Освітнє поле на тимчасово окупованих територіях України (2014- 2019 рр.https://helsinki.org.ua/wp-content/uploads/2021/02/Osvita_02.pdf
5. Тищенко Ю. Діти, які не знають мови та історії України. Як ми втрачаємо молодь Донбасу і Криму https://life.pravda.com.ua/columns/2019/10/3/238426/
6.Тищук Т.,Алеканкіна К., Іванчук В. Оцінка імплементації державної політики підтримки абітурієнтів з Криму та ОРДЛО під час вступу до університетів України https://voxukraine.org/wp-content/uploads/2021/01/Otsinyuvannya-implementatsii-derzhavnoi-politiki-pidtrimki-abituriyentiv-z-Krimu-ta-ORDLO-pri-vstupi-v-universiteti-Ukrai-ni-1-1.pdf
7.Трансформації соціальних ідентичностей на тимчасово окупованих територіях (АР Крим, ОРДЛО). Напрями, тенденції політики ідентичностей з боку РФ, порушення прав людини https://niss.gov.ua/doslidzhennya/gromadyanske-suspilstvo/transformacii-socialnikh-identichnostey-na-timchasovo
8.Турченко Г. Історична наука і сучасна гібридна війна Росії проти України Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. Запоріжжя, 2016. Вип. 46. С. 217–223.
9.Турченко Г. Ідеї «русского мира» та «Новороссии» як пропагандистська зброя у сучасній російсько-українській війні Феномен пропаганди та антипропаганди у сучасному світі: історико-політологічний дискурс / наук. ред. Г.М. Васильчук, О.М. Маклюк, М.М. Бессонова. Запоріжжя, 2018. С. 274–289.
10.Турченко Г. Ф., Терно С. О., Костенко Д. С. Антиукраїнський характер змін в шкільному курсі історії анексованого Криму (2014 - 2021 рр.) як складова гібридної війни рф проти України. Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 2022. № 1(48). C. 1-10. URL: https://drive.google.com/file/d/1PUH6xQqsZ2c4oZs2hYh-RCvOIDbcTf1V/view. (Google Scholar).
11.Turchenko H. «Russian world» and the project «Novorossiya» as components of the information war of the Russian Federation against Ukraine Propaganda and public consciousness in the south and east of Ukraine (1930s – early XXI century) : scientific monograph / F. Turchenko and other. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2021, p. 29–45.