Семінар 3. Форми та методи використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Семінар 3. Форми та методи використання
краєзнавчого матеріалу на уроках історії (4 год.) План: 1. Презентація та обговорення імітаційного
уроку історії рідного краю. 2. Презентація та обговорення імітаційного
уроку історії з елементами краєзнавства. Варіанти: –
для учнів 5 класу –
для учнів 6 класу –
для учнів 7 класу –
для учнів 8 класу –
для учнів 9 класу –
для учнів 10 класу –
для учнів 11 класу Обговорення, дискусія. Формат
круглого столу. Основна: 2.
Всеукраїнська нарада з питань викладання навчального
курсу «Основи краєзнавства» у закладах вищої освіти. Матеріали та
документи. Київ, 24 травня 2018 р. / Науковий редактор О.П. Реєнт,
відповідальний редактор О.А.Удод. Київ, 2018. 112 с. 3.
Історико-краєзнавчі дослідження: традиції та інновації:
матеріали V Міжнародної наукової конференції (Суми, 11–12 листопада 2021 р.). У
2 ч. Ч. 2. Суми : ФОП Цьома С.П., 2021. 142 с. 4.
Історія: Україна і світ. 10–11 класи. Навчальна програма для
закладів загальної середньої освіти. Київ, 2022. 64 с. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2022/08/15/Istoriya-Ukrayina.i.svit-Intehrovanyy.kurs.30.09.2022.pdf 5.
Історія України. Всесвітня історія 6–11 класи Навчальна програма
для закладів загальної середньої освіти. Київ: HREC PRESS, 2022. 106 с.
URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/2022/08/15/Navchalna.programa.2022.WH.HU.6-11.pdf 6.
Королько А. Методичні рекомендації для
семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Основи шкільного
краєзнавства» (для студентів ІV курсу спеціальності 014.03 «Середня освіта
(Історія)»). Івано-Франківськ, 2019. 78 с. Додаткова: 1.
Ігнатуша О. М. Актуальне звучання патріотичної поезії
російсько-української війни 1917–1918 рр. на сторінках провінційної преси:
приклад міста Олександрівська (Запоріжжя). Шості Череванівські наукові
читання: зб. наук. статей. Вип. VІ. Полтава : ПНПУ імені
В.Г. Короленка, 2022. С. 158-161. 2.
Ігнатуша О. М. З історії автокефальної церкви на території краю
за Дніпровими порогами (20-ті рр. ХХ ст.). Спадщина: До 100-річчя
Державного архіву Дніпропетровської області: зб. наук. статей і док. /
Держ. архів Дніпропетровської області; упор., ред. Н. Юзбашева. Дніпро,
2022. Вип. 5. С.220-229. 3.
Південь України: етноісторичний, мовний, культурний та
релігійний виміри: збірка наукових праць. Вип. 7 / Відп. ред. М.І. Михайлуца.
Міністерство освіти і науки України; Одеський нац. морськ. ун-т; Ін-т історії
України НАН України та ін. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. 608 с. 4.
Ihnatusha O., Frolov M. Reaction
of social and political forces of Zaporizhzhia to the beginning of the hetmanate (april-may 1918). East European Historical Bulletin. 2021.
№ 21. C. 97-110 (Web of Science). 5.
Ihnatusha O., Ihnatusha A. Petro Smolichev – archivist: unknown
page of prominent archaeologist and museologist activity (1932–1933). Емінак.
2022. № 2(38). С. 114-129 (Scopus; Web of Science) 1.
Краєзнавство Запорожжя. Журнал
Запорізької обласної організації Національної спілки краєзнавців України. URL: http://surl.li/jtvod 2.
Краєзнавство. Сайт журналу. URL : https://nsku.org.ua/?page_id=5603 3.
Національна спілка краєзнавців України. URL: http://nsku.org.ua/ 4.
Україна модерна. URL: http://www.uamoderna.com 5.
Український інститут національної пам’яті. URL: https://uinp.gov.ua/ 6.
Український історичний журнал. URL: http://uhj.history.org.ua/uk/home