Семінар 4. Позаурочні та позашкільні форми навчання історично-краєзнавчого спрямування

Setup phase

Workshop timeline with 5 phasesSkip to current tasks
Setup phase
Current phase
  • Task info The workshop is currently being set up. Please wait until it is switched to the next phase.
Submission phase
Assessment phase
Grading evaluation phase
Closed
Description

Семінар 4. Позаурочні та позашкільні форми навчання історично-краєзнавчого спрямування (2 год.)

План:

Презентація, захист та обговорення науково-дослідного історико-краєзнавчого проєкту.

Варіанти:

1.     Історія мого населеного пункту/закладу освіти

2.     Мій родовід

3.     Герої нашого району

4.     Архітектурні пам’ятки нашого міста

5.     Місця пам’яті Запоріжжя

6.     Визначні діячі нашого міста/району

7.     Тарас Шевченко в пам’яті запоріжців

 

Вітаються проекти на самостійно обрану тему. Обговорення, дискусія. Формат наукової конференції.

Рекомендована література

1.               Королько А. Методичні рекомендації для семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Основи шкільного краєзнавства» (для студентів ІV курсу спеціальності 014.03 «Середня освіта (Історія)»). Івано-Франківськ, 2019. 78 с.

2.               Збірка матеріалів (тез доповідей) учасників Обласної краєзнавчої конференції учнівської молоді «Краєзнавчі нариси Запорізького краю», присвяченої 80-річчю утворення Запорізької області. Ч. 2. «Гуманітарне краєзнавство». Запоріжжя: КЗ «Запорізький обласний центр туризму і краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді» ЗОР, 2019. 80 с.

3.               Історико-краєзнавчі дослідження: традиції та інновації: матеріали V Міжнародної наукової конференції (Суми, 11–12 листопада 2021 р.). У 2 ч. Ч. 2. Суми : ФОП Цьома С.П., 2021. 142 с

4.               Південь України: етноісторичний, мовний, культурний та релігійний виміри: збірка наукових праць. Вип. 7 / Відп. ред. М.І. Михайлуца. Міністерство освіти і науки України; Одеський нац. морськ. ун-т; Ін-т історії України НАН України та ін. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. 608 с.

5.               Понєдєльник Л.А. Методичні рекомендації для семінарських занять та самостійної роботи з нормативної дисципліни «Організація краєзнавчої роботи учнів у школі» для студентів підготовки бакалавра спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)» освітньої програми: «Історія, правознавство, суспільствознавство». Луцьк, 2022. 56 с. URL: http://surl.li/jtvms

6.               Ihnatusha O., Frolov M. Reaction of social and political forces of Zaporizhzhia to the beginning of the hetmanate (april-may 1918). East European Historical Bulletin. 2021. № 21. C. 97-110 (Web of Science).

7.               Ihnatusha O., Ihnatusha A. Petro Smolichev – archivist: unknown page of prominent archaeologist and museologist activity (1932–1933). Емінак. 2022. № 2(38). С. 114-129 (Scopus; Web of Science)

 

Інформаційні ресурси

1.               Краєзнавство Запорожжя. Журнал Запорізької обласної організації Національної спілки краєзнавців України. URL: http://surl.li/jtvod

2.               Краєзнавство. Сайт журналу. URL : https://nsku.org.ua/?page_id=5603