Мета викладення навчальної дисципліни полягає у розробці та реалізації уявлення про фізіологічні механізми впливу засобів фізичної реабілітації на організм людини; про показання та протипоказання проведення фізичної реабілітації, про методику застосування фізичної реабілітації при розповсюджених захворюваннях і травмах
- Учитель: Позмогова Наталія Василівна
Метою викладання навчальної дисципліни «Професійна майстерність» є створення умов для активізації процесу становлення культури професійної праці та умілості майбутнього фахівця на основі творчої самореалізації у професійній діяльності, які будуть ефективними в даній виробничій ситуації; формування загальних та фахових компетентностей майбутнього фахівця.
Завдання:
- формування у студентів потреб професійного розвитку;
- усвідомлення студентами творчого характеру професійної діяльності, психофізіологічних закономірностей професійної діяльності, її цілісної структури, мети, специфіки, рівнів професійної майстерності учителя, суб’єктних засад педагогічної діяльності, вимог до професійно-значущих якостей майбутнього фахівця;
- формування у студентів гуманної позиції, розуміння мети і завдань власної професійної майстерності;
- оволодіння механізмами творчої самореалізації у професійній майстерності, професійного самовдосконалення; набуття знань та практичних умінь організації професійної діяльності як розвиваючої взаємодії, спрямованої на творення особистості студентів;
- ознайомлення з новаторським професійним досвідом;
- розвиток культури мислення, мови, мімічної та пантомімічної виразності, професійної техніки та ораторського мистецтва, майстерності професійного спілкування.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- технології та прийоми, які забезпечують розвиток особистості студента;
- шляхи розвитку якостей майбутнього фахівця;
- технологію самоорганізації професійної діяльності;
- умови ефективності професійного мовлення майбутнього фахівця;
- шляхи вдосконалення внутрішньої та зовнішньої техніки фахівця;
- особливості, функції, види, структура професійного спілкування.
вміти:
- розв’язувати професійні задачі;
- керувати своїм психічним самопочуттям;
- обирати оптимальну стратегію взаємодії у професійному спілкуванні;
- використовувати особистісний потенціал, індивідуальність в процесі професійної взаємодії.
- Учитель: Позмогова Наталія Василівна
- Учитель: Гостіщев Вадим Миколайович
Метою викладання навчальної дисципліни є вивчення та обгрунтування застосування засобів фізичної реабілітації у лікарняний та після лікарняний періоди у осіб з новоутвореннями для поліпшення їх фізичного, функціонального, психоемоційного стану та якості життя.
- Учитель: Позмогова Наталія Василівна