Сьогодні Інтернет сервіси (Інстаграм, Фейсбук...) стали платформою для створення та ведення бізнесу. Особливої актуальності ведення он-лайн бізнесу набуває, через обмежені умови функціонування суб*єктів господарювання у результаті пандемії, впливу зовнішніх факторів тощо.  У процесі вивчення дисципліни студенти здобудуть навики щодо створення цифрового тіла бізнесу, створення торгової сторінки в соціальних мережах, наповнення контенту, написання рекламних текстів, налаштування таргетової реклами, ознайомляться з платними  та безкоштовними методами просування, через соц.мережі. 

В свою чергу маркетингові комунікації є однією з важливих складових комплексу маркетингу. В умовах ринкової економіки підвищується обсяг інформації, зростає її необхідність, значущість, цінність для кожного суб'єкта ринкових взаємовідносин. Нові медіа спричинили появу нових типів діяльності контексної чи таргетованої реклами, соціального медіа маркетингу, SEO – оптимізації, необхідність використання e-mail маркетингу, youtube канала, а також акаунтів (торгових сторінок) у соціальних мережах, адже вони стали сучасною платформою для бізнесу та ефективного просування товарів і послуг. 

Дисципліна спрямована на опанування соціального медіа маркетингу, що є необхідним для створення контенту та просування індивіда, продукту чи організації у соціальних мережах та за допомогою сучасних комунікацій.

Саме маркетингові комунікації та маркетинг соціальних мереж забезпечують надання інформації сьогодні. Ефективні маркетингові комунікації дозволяють: надати споживачеві необхідні знання про товар, умови його реалізації, переваги в пропозиції в порівнянні з конкурентами тощо. Але одним із більш важливих завдань є створення атмосфери взаємодовіри і взаємоповаги між партнерами господарчої угоди, взаєморозуміння, доброзичливості. Грамотне використання маркетингових комунікацій веде до підвищення ефективності діяльності підприємств, сприяє переходу до цивілізованих форм організації тривалих партнерських відносин.

Метою дисципліни є опанування студентами соціального медіа маркетингу з метою використання у своїй майбутній професійній діяльності. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

-                   визначення сучасних комунікацій та особливості впровадження їх у маркетинг;

-                   вивчення особливостей різних соціальних мереж та розробка проекту просування продукту в цих мережах;

-                   опанування плантих та безкоштовних методів просування через соц.мережі;

-                   вивчення особливостей поведінки користувачів соціальних медіа та пошуку цільової аудиторії;

-                   навчитися налаштовувати таргетову рекламу у рекламному кабінеті Фейсбук;

-                   побудова воронки продажів для розробка ефективного комплексу маркетингових заходів.

 Об'єктом навчальної дисципліни є система комунікацій та соціальні мережі.

Предметом навчальної дисципліни є управління комунікаціями у соціальних мережах. Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає, прослухавши більшість навчальних дисциплін гуманітарного та професійного циклів. Теоретико-методологічною базою вивчення цієї дисципліни є такі навчальні дисципліни, як: "Маркетинг", "Менеджмент". У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне виконання тренінгів, міждисциплінарних комплексних курсових робіт, дипломної роботи.

У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час практичних занять.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен набути таких результатів навчання (знання, уміння тощо):

Р2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

Р11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.

Р14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.


Кредити: 3
Семестр: 224