Мета вивчення дисципліни «Основи міжнародного бізнесу» надати студентам необхідний обсяг знань про основи сучасного міжнародного бізнесу та особливості аналітичних підходів у вивченні зовнішньоекономічного середовища і формуванні стратегії поведінки підприємства на зарубіжних ринках.

Основні завдання курсу: розуміння сутності та особливостей міжнародного бізнесу; ідентифікація зовнішнього середовища міжнародного бізнесу; характеристика процесу управління соціальною відповідальністю в компаніях, що здійснюють господарські операції на міжнародному рівні; визначення основних стратегій; міжнародних підприємствоцінка ефективності функціонування міжнародних підприємств основних галузей бізнесу; визначення перспектив розвитку основних галузей міжнародного бізнесу.


Кредити: 3
Семестр: 224