Метою викладання навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» є формування системи теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі міжнародного маркетингу. Дисципліна «Міжнародний маркетинг» розрахована на 1 семестр і основні завдання її вивчення полягають у: усвідомленні сутності й форм міжнародного маркетингу, методів дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища міжнародної маркетингової діяльності; засвоєнні методичних засад проведення міжнародних маркетингових досліджень, сегментації світового ринку і вибору цільових ринків, обґрунтуванні моделей виходу фірм на зарубіжні ринки, формуванні ефективного міжнародного маркетингового комплексу середовища міжнародної маркетингової  діяльності.


Кредити: 5
Семестр: 224